ارسال 40 تن دارو به کربلا و نجف

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر گفت: با توجه به آمار بالای زائران حسینی در ایام اربعین، 40 تن دارو از هم اکنون به کربلا و نجف ازسال و نگهداری می شود.

ارسال 40 تن دارو به کربلا و نجفبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در حاشیه همایش کادر سلامت سال حج تمتع 94 در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات هلال احمر در کربلا و نجف اظهار کرد: در اربعین سال گذشته که 3میلیون ایرانی عازم کربلا شدند و جمعیت هلال احمر ایران 20تن دارو به کربلا و نجف ارسال کرد و با رسیدگی ویژه به زائران تجربه خوبی کسب کرد که این خود موجب خدمات رسانی بهتر هلال احمر در اربعین سال جاری خواهد بود.

وی اضافه کرد: 40تن دارو از هم اکنون به کربلا و نجف ارسال شده و برای اربعین سال 94 نگهداری می شود. 

وی افزود: همچنین تعداد چادر های هلال احمر اربعین سال جاری در بین راه کربلا و نجف به 10 چادر می رسد چراکه نیروهای درمانی در این ایام به مدت 15 روز خدمت رسانی می کنند و 25 آمبولانس، 320 نیروی انسانی در این طرح به کار گرفته می شوند. 

حیدری ادامه داد: در ایام اربعین سال 94سه درمانگاه ثابت، 4 درمانگاه اکسترا و 4 تیم اورژانس در کربلا و 3 درمانگاه در نجف بر پا است که البته نیروهای هلال احمر در مناسبت های نیمه شعبان، تاسوعای حسینی و اربعین به تمام ملیت ها خدمات ارایه می دهند. 

وی گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان اعزام زائران به کربلا آغاز شده و سه درمانگاه هلال احمر در کربلا و نجف و کاظمین به زایران ایرانی خدمت رسانی می کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار