دختر صدام شیوه به دام افتادن پدرش را در شبکه های اجتماعی تشریح کرد

دختر صدام دیکتاتور سابق عراق در مطلبی که در فیسبوک منتشر کرد به دام افتادن پدرش را نتیجه خیانت یکی از دوستان صمیمی صدام دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران واحدمرکزی خبر نوشت:

دختر صدام دیکتاتور سابق عراق در مطلبی که در فیسبوک منتشر کرد به دام افتادن پدرش را نتیجه خیانت یکی از دوستان صمیمی صدام دانست. به گزارش خبرگزاری النخیل عراق، رغد صدام نوشت:« او( صدام) در منزل یکی از دوستانش در شهر «دور» در استان صلاح الدین و در نزدیک یکی از کاخ های ریاست جمهوری به سر می برد، صاحب منزل از دوستان مورد اعتماد پدرم بود.» وی افزود:« نمی خواهم نام صاحب منزل را ذکر کنم، آن زمان در همین منزل دو تن از محافظان شخصی پدرم که از افراد بسیار نزدیک به او بودند حضور داشتند و هدفشان این بود که بتوانند مقاومت علیه آمریکا را فرماندهی کنند.» رغد صدام تصریح کرد:« آنان در عین حال نمی خواستند سربار صاحب خانه باشند به همین دلیل هم موتور سیکلت و هم اسب آماده کرده بودند تا در صورتی که نیروهای آمریکایی از مسیر آبی به سمت پناهگاه آنها می آیند بتوانند با استفاده از راههای کشاورزی از منزل خارج شوند چنانچه قایقی نیز آماده کرده بودند تا در صورت یورش نیروهای آمریکایی از خشکی بتوانند از مسیر آبی فرار کنند .» وی اظهار داشت:« پدرم گفته بود همه تدابیر را اندیشیده ایم حتی پناهگاه زیر زمینی درست کردیم که شبیه پناهگاههایی است که در دوران جنگ عراق و ایران بنا کرده بودیم... آمریکایی ها برای دستگیری پدرم جایزه کلانی تدارک دیده بودند و این مبلغ کلان برای همه وسوسه انگیز بود.» رغد نوشت:« یک هفته گذشت تا دوست پدرم به بهانه خرید به بازار رفت، او پس از نیم ساعت در مسیر بازگشت بود که نیروهای آمریکایی به محل سکونت پدرم حمله کردند، یکی از نگهبانان چند بار فریاد زد، آمریکایی ها دارند می آیند... نیروهای آمریکایی تنها چند نظامی معمولی بودند. این نظامیان ممکن نبود بدون خیانت دوست پدرم بتوانند مکان اختفای پدرم را بیابند، با این حال پدر من و محافظ او مقاومت کردند. محافط پدرم کشته شد و پدرم تنها ماند اما چون هدفش فرماندهی مقاومت علیه آمریکا بود در نتیجه تسلیم شد تا زنده بماند.»
برچسب ها: دختر صدام ، خیانت ، رفاقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
گرگین میلان
۲۰:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
آره بچه راست میفرمایند خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا امیری
۱۹:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
صدام خیلی پست قطرت بود و دستش به خون هزاران هزار ایرانی الوده بود . ولی باز هوم باید اعتراف مژکنم که از همه ی اعراب یه سر و گردن بالاتر بوذ . حالا ببینید عربها چقدر پستن . اینهایی که گفتم شامل عرب زبانهای دوست داشتنی ایران زمین نمیشن چون عربهای ایران عرب نیستن فقط به زبان عربی حرف میزنن . اونها گوشه ای از افتخار خاک ایران زمینند و ما به عرب زبانهای ایران زمین افتخار میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
اشتباهی مثبت دادم قاتل قاتله هیچ فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
این رغد خانم همان دختر صدام لعنتی ملعون است که درراه فرار به اردن بدست سربازان آمریکایی افتاد .چون حالش از آنروز خراب است هذیان گفته است.
Iran (Islamic Republic of)
علی کرمانشاه
۱۶:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
صدام جواب اعمال خیانتکارانه خود را دریافت کرد او با خیانت به رئیس جمهور قبل از خود با کودتا اورا وخانواده او را کشت و خود بجای او نشست و جنایات بسیار کرد ولی توسط دوست و نزدیک خود به امریکاییها فروخته شد وبه همان سبک تحقیر و کشته شد پسرانش کشته و خانواده اش فراری در بیابانها همانطور که برسر ناموس مردم آورده بود توسط دها امریکایی و عراقی به دختران و زنان او تجاوز کردند بصورت گروهی و تحقیر شدند چیزی که خدا وعده آن را به ظالمان داده ولی غافلند
Germany
محمد کاظمی
۰۳:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
لعنت خدابرتووپدرت صدام خدا نسل شماراازروی زمین برداره
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۲:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
الحق ک تو هم دختر اون بدبختی
Germany
اسماعیلی
۱۹:۵۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
همه خائنان تاریخ مصرف دارند. کاش چادر به سر میکرد و فرار میکرد! به خونه اربابش آمریکا!
Germany
علی
۱۹:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
اره جوونه خودش حالا پدرت قهرمان شد! وای یعنی می خای بگی به خاطر مصلحت تسلیم شد یا مثل موش از زیر زمین کشیدنش بیرون!
Germany
صدیقه
۱۷:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
ااااااااااااااااااااااااااااااااااخی دلم سوخت چقد این دختر توهم داره والله !!!!!!!!!!!!!!

خدا یه ذره عقل بهت بد تا یادت بیاد بابات چه خونخواری بوده........
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
دروغگوی فاسد بیخودی ازیک جنایت کار وخونخوار قهرمان نساز همه دیدند که چگونه مثل موش توی تله گرفتار شده بود واز ترس مثل می لرزید
Iran (Islamic Republic of)
تنها 55
۱۶:۵۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
آره دیدیم مقاومت کردند؟؟؟؟