شجاعی: تعویق دربی اصفهان توجیهی ندارد

سرپرست فوتبال ذوب آهن گفت: تعویق دربی اصفهان توجیهی ندارد و ذوب ‌آهن زیر بار این موضوع نمی‌رود.

شجاعی: تعویق دربی اصفهان توجیهی ندارد
علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص احتمال تعویق دربی اصفهان بین تیم‌های ذوب آهن و سپاهان گفت: وقتی صحبت از حرفه‌ای بودن فوتبال ایران می‌شود، این موضوع باید در تمام ابعاد خود را نشان دهد. 

باشگاه ذوب آهن روی برنامه اعلامی سازمان لیگ حساب کرده و امور تیم را در فصل جاری پیش می‌برد. در صورت به تعویق افتادن دربی اصفهان به شدت به سازمان لیگ معترض خواهیم کرد و به این راحتی زیر بار تعویق دربی اصفهان نخواهیم رفت. 

وی افزود: شاید سپاهان ازاین تصمیم متضرر نشود چرا که آن‌ها هفته بعد از دربی نیز دراصفهان بازی خواهند کرد ولی ذوب آهن پس از این بازی 2 هفته مهمان است و به طور حتم تعویق دیدار به برنامه‌های تیم آسیب جدی خواهد زد. 

شجاعی ادامه داد: برای برگزاری اردوی پیش بازی هتل رزرو کرده و برای حدود 40 نفر سفارش اتاق داده‌ایم این موضوع از همان روز اعلام برنامه سازمان لیگ هماهنگ شده و تعویق دیدار می‌تواند ضرر مالی نیز برای باشگاه ذوب آهن به همراه داشته باشد. 

وی در خصوص دلیل مسئولان برای تعویق مسابقه بیان کرد: پتانسیل اصفهان به حدی بالا است که بتواند به طور همزمان میزبان مسابقات لیگبرتر و لیگ قهرمانان فوتسال آسیا باشد و اصولا نمی‌توانم این دلیل را هضم کنم. 

چرا که هیچ ارتباطی بین برگزاری دیدار فوتبال و فوتسال وجود ندارد اگر مشکل تامین نیروهای امنیتی برای انجام این 2 رویداد است به حد کافی نیرو برای فراهم کردن امنیت این دیدارها وجود دارد. 

شجاعی درباره شکست ذوبی‌ها در هفته اول لیگ برتر مقابل ملوان اظهار کرد: حق تیم ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف داوری و فراهم نبودن وضعیت زمین برای انجام فوتبالی زیبا به راحتی در این دیدار از بین رفت.


انتهای پیام/
برچسب ها: شجاعی ، سپرست ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار