سه بانوی سانداکار شانس حضور در رقابت های جهانی را از دست دادند

در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو در بخش ساندا که امروز شنبه 10 مرداد برگزار شد، سه بانوی سانداکار حذف شدند.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: در پی برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی ووشو در بخش ساندا که امروز در محل آکادمی ووشو در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، سه بانوی سانداکار برای دومین بار مغلوب حریفان خود شده و شانس حضور در مسابقات جهانی اندونزی را از دست دادند.

وی افزود:سامره کیانی در وزن منفی 52 کیلوگرم مغلوب حریف خود سهیلا منصوریان شد، در وزن منفی 65 کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان موفق به حذف شیرین تولایی شد و در وزن منفی 70 کیلوگرم نیز خدیجه آزادپور مقابل حریفش مریم هاشمی شکست خورد . همچنین در وزن منفی 48 کیلوگرم ماریه قادرنژاد موفق به شکست صغری ابراهیمی شد ،در وزن منفی 56 الهه منصوریان توانست حریف خود هانیه قدرتی را مغلوب کند، صدیقه دریایی نیز در وزن منفی 60 پرتوآ دارابی را شکست داد و در وزن منفی 75 کیلوگرم فریناز نظیری مغلوب سمانه خجسته شد.

وی گفت: در بخش آقایان نخستین رقابت انتخابی امروز برگزارشد که در وزن منفی 56 و منفی 80 به ترتیب به دلیل آسیب دیگی مرتضی خدابنده و هاشم بیگی مبارزه این دو وزن انجام نشد. اما در وزن منفی 60 کیلوگرم افشین سلیمی موفق به شکست فرود ظفری شد، در وزن منفی 65 کیلوگرم حمیدرضا شهابی مغلوب جعفر شیرزاد شد ، در وزن منفی 70 کیلوگرم نیز محسن محمد سیفی علیرغم اینکه در استراحت پس از عمل جراحی به سر می برد اما در مبارزه مقابل سعید فاضلی حاضر شد و وی را مغلوب کرد.

ملکی ادامه داد: در وزن منفی 75 کیلوگرم سجاد عباسی محمد خدابنده را شکست داد ، در وزن منفی 85 کیلوگرم امیر فضلی موفق شد تا حریف خود معین تقوی را ناک اوت کند ، در وزن منفی 90 کیلوگرم نیز حسن یوسفی مغلوب حمیدرضا قلی پور شد و در وزن مثبت 90 کیلوگرم نیز مصطفی خلعتبری مقابل آرمان بازیاری شکست خورد.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان اواخر آبان ماه به میزبانی اندونزی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار