کسب 12 مدال در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی جهان هان مادانگ

در پایان سومين روز از رقابتهاي قهرماني جهاني هان‌مادانگ، که از پنجشنبه 8 مرداد در کره جنوبی آغاز شده بود،تيم ايران در مجموع موفق به كسب 12 مدال رنگارنگ شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هانمادانگ 2015 که با حضور 4632 تکواندو کار از 62 کشور جهان از روز پنجشنبه (8 مردادماه) در شهر "پیون تگ" کره جنوبی آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت، تيم ايران 5 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز بدست آورد. 

لازم به ذکر است: در رشته "پال كيوكيپا" و در رده سني 40 تا 59 سال، ابوالحسن شاهوردي طلا گرفت، نماينده مالزي دوم شد و مسعود طلايي و ديگر نماينده مالزي مشتركا مدال برنز را به گردن آويختند.
 
همچنین در پومسه انفرادي رده سني 40 سال به بالا، محمد تقي حاتمي قهرمان شد، آلمان عنوان نايب قهرماني را بدست آورد و شهرام اله آبادي به همراه نماينده چين تايپه مدال برنز گرفتند.
 
در رشته "مومدوليو قدرتي" و در رده سني 19 تا 39 سال، نماينده سنگاپور بر سكوي نخست ايستاد، سيامك طباطبايي مدال نقره گرفت و نمايندگان الجزاير و مالزي مشتركا سوم شدند. در همين رشته و در رده سني 40 تا 59 سال نيز مسعود طلايي، ابوالحسن شاهوردي و جلال اقدم به ترتيب مدال طلا، نقره و برنز را بدست آوردند.
 
یاداور می شود: در رشته "جوموك كيوكپا" و در رده سني 19 تا 39 سال بهنام محمدي و بهنام منتظري به ترتيب طلا و نقره گرفتند و نمايندگان چين تايپه عنوان سوم را كسب كردند و در رشته "سوننا كيوكپا" رده سني 19 تا 39 سال بهنام منتظري با شكستن ركورد (16 لايه) مقتدرانه طلايي شد، بهنام محمدي در جايگاه دوم قرار گرفت و نمايندگان آلمان و مالزي سوم شدند.
 
اقدم طلا گرفت و حسینی برنزی شد
 
شایان ذکر است: در دومین روز این رقابتها و در بخش سونال کیوک پا (شکستن اجسام با تیغه دست) در رده سنی 40 تا 59 سال، جلال اقدم نماینده کشورمان توانست به مدال طلا دست پیدا کند و دیگر نماینده کشورمان سید حسین زینال حسینی مدال برنز این ماده را از آن خود کرد.
 
گفتنی است: رقابت های جهانی هانمادانگ تا فردا یکشنبه 11 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار