مطهرنیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رژیم صهیونیستی در صورت تکرار رفتار خود با سونامی مواجه می‌شود

یک کارشناس مسائل بین‌الملل پیرامون جنایت‌های اسرائیل در منطقه گفت: این رژیم در صورت ادامه رفتارهای خود با سونامی روبرو خواهد شد.

مهدی مطهرنیا، کارشناس مسائل بین‌الملل و عضو هیأت علمی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اشاره به رفتارهای گستاخانه رژیم صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: عملکرد اسرائیل در نزد افکار عمومی با پرسش‌های جدی روبرو است. چه در منطقه و چه کشورهای غیرمسلمان به ویژه اروپا، عملکرد این رژیم، مناسب ارزیابی نمی‌شود؛ حتی امروزه دولتمردان حاکم در کاخ سفید آمریکا نیز نوع نگاهشان به اسرائیل با گذشته تغییر کرده است.

مطهرنیا در ادامه افزود: این رژیم باید به این بیاندیشد که در صورت ادامه رفتارهای خود به زودی با یک سونامی روبرو خواهد شد؛ چرا که از یک سو این ملت‌ها هستند که در آینده نزدیک بر رژیم صهیونیستی فشار وارد می‌کنند و از سویی دیگر، دولت‌ها حتی دولت‌های سابق حامی این رژیم نیز خواهان محدودسازی تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه خواهند بود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان پیرامون کم‌رنگ شدن جایگاه اسرائیل خاطرنشان کرد: دیگر اسرائیل برای آمریکا یک شریک حیاتی نیست. از این پس در صورتی که ایران در منطقه در چارچوب تعامل سازنده قوانین پذیرفته شده نظم بین‌المللی وارد عمل شود، ما شاهد ایجاد فضای منفی برای رژیم صهیونیستی خواهیم بود و این رژیم دیگر قدرت قبل را نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار