عامل هتک حیثیت نسبت به مسوولان بوشهر دستگیر شد/ پلیس: متهم قصد بی‌احترامی نداشت

رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسوولان یکی از شهرستانهای استان توسط این پلیس خبر داد.

عامل هتک حیثیت نسبت به مسوولان بوشهر دستگیر شد/ پلیس: متهم قصد بی‌احترامی نداشتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای استان بوشهر تصریح کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر هتک حیثیت در فضای مجازی توسط فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهارداشت: کاراگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و و اقدامات خود را آغاز نمودند که در نتیجه متهم بلافاصله شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: . با توجه به بزه انتسابی پس از اخذ دستورات قضایی مناسب، مستندات مربوط به بزه صورت گرفته جمع آوری و صحت ادعای شاکی محرز شد.

وی افزود: در ادامه اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم معمول و در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ قصد فرد مزاحم با ارسال و انتشار این پیام ها صرفأ اطلاع رسانی و بهبود وضعیت موجود بوده و به هیچ عنوان قصد بی احترامی یا تخریب فرد یا افرادی را نداشته است.

سرهنگ داریوش پورسعید افزود: متهم  به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر در پایان توصیه کرد : با توجه به اینکه بعضاً مشاهده شده از این بستر در جهت پخش اخبار کذب و شایعه استفاده می نمایند و این اقدام موجب پیگرد قانونی می باشد،توصیه می گردد از انتشار یا ارسال هر گونه خبر،تصویر یا تصویری که از صحت آن مطمئن نبوده ویا دارای بار امنیتی می باشد و ممکن است باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی خودداری و جهت دسترسی به اخبار صحیح و درست به سایتهای معتبر خبری استانی یا کشوری مراجعه نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار