مرگ 68 تهرانی در حوادث کار

در سه ماه نخست امسال ۶۸ مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایسنا، در سه ماه نخست امسال ۶۸ مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: در سه ماه نخست امسال ۶۸ نفر در اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از حوادث کار ۱۴۹ نفر اعلام شده بود ۵۴.۴ درصد کاهش یافته است.

طبق این گزارش تمام فوت شدگان حوادث کار در سه ماه نخست امسال مرد بوده اند. همچنین تعداد فوت ناشی از حوادث کار در خرداد ماه امسال نیز با ۶۴.۲ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ نفر اعلام شده است.

بر اساس قوانین موجود حوادث ناشی از کار با دو ویژگی مشخص می شوند : حوادثی که در حین انجام وظیفه رخ می دهند و حوادثی که به سبب انجام وظیفه رخ می دهند.

با بررسی آمارهای منتشر شده در سال های اخیر، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن از جمله مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در کشور هستند که با رعایت نکات ایمنی به ویژه در موارد کار در ارتفاعات می تواند بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار