مشهد؛

برگزاری همایش "همدلی و همزبانی در سیره رضوی" در مشهد

همایش "همدلی و همزبانی در سیره رضوی" با موضوع تبیین سیره رضوی، در بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، 28 مرداد در مشهد برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  همایش همدلی و همزبانی در سیره رضوی با موضوع تبیین سیره رضوی و با محورهای آثار و پیامدهای همدلی و همزبانی در مدیریت خانواده، در حیطه ارتباطی با فرزندان، در روابط بین زوجین بر اساس آموزه های رضوی، اثربخشی همدلی و همزبانی در اصلاح تعاملات اجتماعی، مهارت های همدلی و همزبانی در سیره علمی امام رضا(ع)، در فرایند آموزش، در تبلیغ فعال در عصر حاضر و باید ها و نبایدهای همدلی و همزبانی پیروان ادیان بر مبنای سیره رضوی و نیز مصادیق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت بر اساس آموزه های رضوی در مشهد برگزار می شود.

این همایش که بخشی از همایش بین المللی تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی است، 28 مرداد در نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در مشهد مقدس برگزار می شود.

همایش تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی یکی از همایشهایی است که در بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و به همت جامعه المصطفی العالمیه قم برگزار می شود.

این همایش که با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان محقق عرصه فرهنگ و معارف رضوی برگزار می شود، بانوان ایرانی و غیرایرانی حوزوی و غیرحوزوی داخل و خارج کشور را مخاطب قرار داده و به بررسی آثار مقاله، کتاب، پایان نامه و رساله دکتری در حوزه های ذکر شده می پردازد.

علاوه بر همایش همدلی و همزبانی در سیره رضوی در مشهد، دو همایش امام رضا(ع)؛ اسوه حیات طیبه در قم و بانوان فرهنگ ساز سیره رضوی نیز در شیراز برگزار می شوند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش به آدرس www.razavi.miu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.