اصفهان؛

محور جندق – گرمسار تا 2 سال آینده تکمیل می شود

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت : محورنایین – انارک ازطرح های مهمی است که بخش عمده ای از مسیر آن زیرسازی شده و با تامین اعتبار لازم طرح تکمیل خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامی با اشاره به طرح های مهم این شهرستان گفت : محورنایین انارک ازطرح های مهمی است که بخش عمده ای از مسیر آن زیرسازی شده و با تامین اعتبار لازم طرح تکمیل خواهد شد که برای استفاده اهالی خور و بیابان نیز اهمیت دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات روکش آسفالت محور خور- طبس گفت : مسیرخور-طبس از دیگر طرح های مهم این شهرستان است که 40 کیلومتر این مسیر در استان اصفهان و مابقی در استان خراسان جنوبی است که طبق تقسیمات کشوری 30 کیلومتر دیگر نیز به این استان اضافه گردیده است .

غلامی از جمله راههای ارتباطی شهرستان را که جهت تکمیل شدن نیاز به اعتبار دارند را مسیر جندق- مصر ، جندق خور و جندق گرمسار نام برد و با مهم دانستن محور جندق گرمسار به لحاظ کوتاهتر نمودن مسیر استان تا تهران اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم تا 2 سال آینده عملیات اجرایی این مسیر تکمیل شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت : طرح جامع دو شهر جندق وخور مصوب شده و امیدواریم طرح جامع شهر فرخی نیز در آینده نزدیک مصوب گردد.

وی با اشاره به مشکل سرانه جمعیت برای هر نفر در شهر فرخی که 260 متر می باشد اظهار امیدواری کرد با ابلاغ طرح جامع شهر فرخی مشکل این شهر به طور کامل حل شود.

گفتنی است غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در طی سفر خود به شهرستان خور وبیابانک از نزدیک با مسائل ومشکلات راه وشهرسازی این شهرستان آشنا و از پروژه های این اداره کل در شهرهای جندق ، خور وفرخی بازدید بعمل آورد.  

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
سالهاست جاده نایین - انارک را میخواهند دو بانده کنند لازم به توضیح است این جاده سالهاست قربانیان زیادی می گیرد و از زمانی که به این محور جاده الطریق رضا (مشهد) نیز اضافه شده مسئولین کوچکترین توجهی به این محور ندارند چون جان مردم اهمیتی برایشان ندارد .لازم به توضیح اینکه در این جاده نه کوه و دره وجود ندارد اراده و جدیت میخاهد که نیست