افزایش مستمری ها باید در بودجه سال 95 لحاظ شود

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به بودجه سال 95 و تصویب مستمری مددجویان آن تا 200 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره عزم جدی دولت و مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش مستمری مددجویان بهزیستی گفت: دولت نسبت به افزایش مستری مددجویان رویکرد مثبتی دارد اما رسیدن به یک عدد مشخص به بودجه سال 95 و برنامه توسعه ششم بستگی دارد که چند درصد از حداقل حقوق به مددجویان اختصاص خواهد یافت.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مستمری تععین شده از 50 تا 60هزار تومان بیشتر خواهد بود، افزود: مجلس آمادگی افزایش افزایش مستمری 200تا 400هزار تومانی برای 6 میلیون فرد را داشته است و حال باید منتظر بود و دید این افزایش به چه عدد و رقمی در سال آینده خواهد رسید.

وی اضافه کرد: دولت در حوزه افزایش مستمری مددجویان رویکرد تلفیقی توانمندسازی و مهارت افزایی را به منظور ورود آنان به عرصه کار مدنظر قرار داده است.

رییس سازمان بهزیستی یادآورشد: رقم مستمری مددجویان بر اساس نوع نیاز خانوار تحت پوشش و تعداد نفرات اعضای خانواده از یک، دو، سه، چهار و پنج نفره و بالاتر به ترتیب 48، 55، 65، 75 و 90 هزار تومان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
جاوید
۰۳:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
شرایط دریافت مستمری یک معلول بیشتر از 50 نیست.یااگر باشه خانواده باید دارای چند معلول باشه..4 تامعلول در یک خانواده باشه تا شما 100 ت بدید. اصلا فکر کردین یک معلول با این پول چیکار میتونه بکنه.یا حتی میتونه یک اینده روشنی برای خودش بسازه!؟!

هر معلول در ماه کم کمش 200 تا 400 خرجشه.مگه معلول مریض نمیشه.یانیاز دیگری نداره.
برای تهیه یک ویلچر باید چندین روز التماس و خواهش کنیم تا شاید نوبت بزارن .معلول تا کی توی کنج اتاق بشینه اونم با وجود این وضعیت امرار معاش؟!

کی اجرای میشه! شرایط دریافتی چگونه خواهد بود !!

خدا به دادمون برسه....
United States of America
معصومه جمشید شه بخش
۰۰:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
بنده خودم یک فرمول جسمی حرکتی هستم که بیماریهای زیادی دارم مستعجرم ویک مادرپیرلاناراحتی اعصاب که زندگیمهمانندکارتن خوابهامیگزردالتماس میکنم به کارمندان بهزیستی بگیدچرا درخواستهایم راندیده میگیرند وضعیت زندگیم به حدی خرابه که چندباراقدام به خودکشی کردم به خاطرخداکمکم کنیدنادیده ام گرفتنددرشهرزاهدان شماناامیدم نکنید
آخرین اخبار