جلسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات برگزار می‌شود

جلسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات عصر امروز(یکشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات عصر امروز (یکشنبه 11 مردادماه) به منظور انتخاب محور اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش‌روی مجلس برگزار می‌شود.

گفتنی است نشریه صدا وابسته به حزب کارگزاران در شماره دیروز خود از انتخاب محمدرضا عارف به عنوان مسئول انتخابات تهران از سوی شورای مشورتی خبر داد و نوشت "این تصمیم در آخرین جلسه شورای مشورتی گرفته و قرار بر این شد که تمام برنامه‌های انتخابات مجلس در تهران با عارف باشد."

این در حالی است که فرج کمیجانی عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا در آخرین جلسه شورای مشورتی اصلاح‌طلبان، عارف به عنوان محور اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس معرفی شده است، گفت: در آخرین جلسه شورای مشورتی چنین بحثی صورت نگرفت.

علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات و چهره نزدیک به محمدرضا عارف هم گفت: بنده عضو شورای مشورتی نیستم، اما انتخاب عارف به عنوان محور اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس، فرآیندی دارد که براساس آن باید در اجتماع اصلاح‌طلبان یا مجموعه جریان‌های اصلاح‌طلب به تصویب برسد.

وی ادامه داد: محوریت فعالیت اصلاح‌طلبان در انتخابات تهران به آقای عارف شاید در جلسه‌ای که وی با برخی اصلاح‌طلبان داشته، مطرح شده باشد، اما چنین موضوعی نهایی نیست.

در مقابل، حسین مرعشی عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در این باره تصریح کرد: من در آخرین جلسه شورای مشورتی حضور ندارم و از این تصمیم شورای مشورتی اطلاعی ندارم، اما فکر کنم اعضای شورای مشورتی، محمدرضا عارف را به‌عنوان محور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس اعلام کنند.

به گفته مرعشی، اکثر اعضای شورای مشورتی با لیدری عارف از سوی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس موافقند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار