نوظهور: به دنبال حق پخش تلویزیونی هستیم

رئیس کمیته ترامپولین گفت: لیگ برتر و دسته یک ترامپولین کشور از فردا در تهران آغاز می شود.

نوظهور: به دنبال حق پخش تلویزیونی هستیمحبیب نوظهوری رئیس کمیته ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آغاز لیگ ترامپولین گفت: لیگ برتر و دسته یک ترامپولین روزهای 12و 13 در رده سنی جوانان و بزرگسالان در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: در لیگ برتر 6 تیم و در دسته یک 8 تیم شرکت دارند.
 
نوظهوری اضافه کرد: همه ساله لیگ در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود اما امسال در لیگ برتر اجازه داده ایم نوجوانان 13 و 14 ساله نیز در رده جوانان شرکت کنند اما به این شرط که توانایی انجام حرکات سنگین را داشته باشند.
 
وی درباره بسیاری از نوجوانان ما امتیازاتی بالاتر از جوانان و بزرگسالان کسب می کنند به همین دلیل نخواستیم جلوی شکوفایی این رده سنی را بگیریم.
 
نوظهور افزود: تصمیم گرفتیم در سال جاری برای اولین بار  این رده سنی در لیگ برتر شرکت نمایند و فکر می کنم به دلیل این شرایط شاهد لیگ پربارتری باشیم.
 
رئیس کمیته ترامپولین اظهار کرد:چندین تیم ترامپولین که در سالهای قبل مقام قهرمانی را کسب کردند به علت کمبود بودجه دیگر نتوانستند در لیگ شرکت کنند به همین دلیل ما به فکر پخش تلویزیونی هستیم تا بتوانیم اسپانسر و حامی مالی جذب کنیم.
 
رئیس کمیته ترامپولین درباره نتیجه مذاکرات برای حق پخش تلویزیونی می گوید: متاسفانه تاکنون موفق به انجام این کار نشدیم، با هر کسی که فکر می کنید درباره این موضوع مذاکره کرده ایم اما نتیجه نگرفته ایم در خواست زیادی نداریم فقط می خواهیم سالانه دو ساعت از لیگ ما پخش زنده شود.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار