ميرزاده :

شهريه ثابت دانشگاه آزاد افزايش نمی يابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:شهریه ثابت دانشجویان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش نمی یابد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: شهریه واحدهای متغیر دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه 15 درصد افزایش می یابد و این در حالیست که ما می توانستیم این شهریه را تا 25 درصد هم افزایش دهیم .

حمید میرزاده همچنین در مورد طرح تجمیع دانشگاه آزاد افزود: این طرح برای توسعه آموزش عالی بدون بار مالی است تا چابک سازی ، کاهش بروکراسی و افزایش بهره وری در دانشگاه آزاد رخ دهد.

وی با بیان اینکه اینکه 67 مرکز رشد و 480 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد کشور فعال است گفت : تا پایان سال 96 این تعداد به 150 مرکز رشد و بیش از 800 واحد فناور و شرکت دانش بنیان افزایش می یابد .

میرزاده وسعت فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد کشور را بیش از 11 میلیون متر مربع عنوان و تصریح کرد : این میزان تا سال 96 به 12 و نیم میلیون متر مربع خواهدرسید.

با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساختمان اداری و مسجد حضرت فاطمه زهرای دانشگاه آزاد سمنان به بهره برداری رسید .

ساختمان اداری پنج طبقه و شامل بخش های ریاست ، دانشجویی ، مالی ، اداری ، آموزش و پژوهش است و 4700 متر مربع زیربنا دارد .

مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) نیز دو هزار و 60 متر مربع وسعت دارد .

شاهرخ رنجبر بهادری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هزینه ساخت ساختمان اداری این دانشگاه را دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : هزینه ساخت مسجد دانشگاه یک میلیارد و 450 میلیون تومان است که 30 درصد آن را خیران پرداختند .

همچنین با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ، مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مجتمع ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغاز شد .

در این رقابت ها 9 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی کشور حضور دارند .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار