تخصیص نیمی از اعتبارات تعیین شده در شهرستان شهریار

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار از تخصیص 36 میلیارد تومان اعتبار از کل بودجه 780 میلیارد ریالی تعیین شده برای این شهرستان خبر داد.

آ.رمضانی////فوری////تخصیص نیمی از اعتبارات تعیین شده در شهرستان شهریارکریم تبارکی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از عمده ترین نارسایی‌های مجموعه مدیریتی این شهرستان در طول سنوات گذشته مشمول عدم تخصیص مناسب اعتبارات پیش‌بینی شده بو د  که خوشبختانه در طول 2 سال اخیر این روند به نحو قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر از مجموع  78 میلیارد تومان اعتبارات تعیین شده برای شهرستان شهریار، قریب به 36 میلیارد تومان از آن اختصاص یافته که بسیار نوید بخش است.

تبارکی  گفت: رشد بودجه‌ای در این شهرستان از نکات برجسته‌ای است که با همیاری مسئولان ذیربط شهرستانی، استانی و مساعدت سازنده دولت محقق شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار، یادآور شد: بودجه اولیه شهرستان شهریار در سال گذشته 10 میلیارد تومان بود که به تدریج به سقف و رقم مورد اشاره (78 میلیارد تومان) ارتقاء پیدا  کرد و با توجه به اینکه سال بودجه‌ای به پایان نرسیده به فضل الهی با پیگیری مسئولان شهرستانی باقیمانده اعتبارات نیز تامین خواهد شد.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهرستان ، شهریار ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار