نخستین جرقه برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون تیروکمان

پس ازوقفه ای طولانی ، وزارت ورزش وجوانان زمان ثبت نام مجمع انتخابی فدراسیون تیر وکمان را اعلام کرد.

نخستین جرقه برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون تیروکمان

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دوره ریاست محمد شجاعی دز فدراسیون تیر و کمان با حواشی بسیاری همراه بود واین حواشی از آن جایی شروع شد که وی با وجود داشتن سمت در فدراسیون تیروکمان در انتخابات کمیته ملی المپیک نیز شرکت کرده بود و با اکثریت آراء به عنوان رئیس خزانه داری کمیته ملی المپیک انتخاب شد .

این در حالی است که سازمان بازرسی کل کشور قانون ممنوعیت دوشغله بودن را به اجرا گذاشت که هنوز هم یکی از دغدغه های اکثر فدراسیون ها است.

بر این اساس شجاعی می بایست از یکی از شغل ها کناره گیری می کرد و قرار بود مجمع انتخابی دوباره برگزار شود که با بازی های آسیائی اینچئون همزمان شد و با صلاحدید مسئولین مجمع انتخابی فدراسیون تیروکمان به تاخیر افتاد وشجاعی همچنان به عنوان رئیس فدراسیون باقی ماند.

اکنون نیز پس از وقفه ای طولانی از این ماجرا سرانجام وزارت ورزش و جوانان ، برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون تیروکمان را در دستور کار خود قرار داد.

براین اساس ثبت نام در انتخابات مجمع از 13مرداد ماه آغاز می‌شود وتا 10روز ادامه خواهد داشت که پس از پایان فرصت ثبت نام متقاضیان وزارت ورزش زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان را اعلام می کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار