معاون سنجش دانشگاه آزاد خبر داد

نتایج آزمون زبان دانشگاه آزاد اعلام شد/ زمان مصاحبه ۳ رشته دکتری

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام نتایج آزمون EPT و زمان مصاحبه ۳ رشته دکتری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: نتایج آزمون زبان انگلیسیEPT که در تاریخ دوم مردادماه برگزار شده بود بر روی سایت  English.iau.ac.ir قرار گرفت.

علوی فاضل افزود: داوطلبان با مراجعه به این وب سایت می توانند با وارد كردن شماره پرونده، كد ملی و شماره شناسنامه خود از نتیجه آزمون خود مطلع شوند و كارنامه خود را دریافت كنند.

وی گفت: داوطلبان از طریق تماس با شماره ۴۷۴۳-۰۲۱ هم می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

اعلام زمان مصاحبه سه رشته دیگر دكتری (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همچنین از اعلام زمان مصاحبه سه رشته دیگر دكتری (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی گفت: جدول زمان‌بندی مصاحبه دوره دكتری تخصصی ۳ رشته دیگر بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت.

علوی فاضل درخصوص رشته‌های اعلام شده برای مصاحبه خاطر نشان كرد :‌ در حال حاضر ۳ رشته شامل: فقه و مبانی حقوق و اندیشه امام خمینی(ره) ، علوم اقتصادی و مهندسی عمران – ژئوتكنیك  در سایت اعلام شده است. دعوت‌شدگان به مصاحبه می‌توانند با مراجعه به این سایت از زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش تأكید كرد‌: دعوت شدگان باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور به هم رسانند و اگر هر واجد شرایطی به هر دلیلی نتواند در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد امكان مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت، لذا عدم حضور به معنی انصراف از پذیرش تلقی می‌شود.

وی در خصوص مدارک مورد نیاز دعوت شدگان گفت: دعوت شدگان باید هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند. همچنین به همراه داشتن اصل مدرك كارشناسی و كارشناسی ارشد و ریز نمرات و پایان‌نامه كارشناسی ارشد ضروری است.

 علوی فاضل خاطر نشان كرد: با توجه به این كه دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان‌نامه ملاك عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان‌نامه زمان ثبت‌نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.