شهرکرد؛

عکاس شهرکردی برگزیده جشنواره عکس تورنتو کانادا شد

رضا زیرک پور دهکردی عکاس استان چهارمحال و بختیاری عنوان برگزیده بخش مستند خبری پنجمین دوره جشنواره عکس تیرگان 2015 در شهر تورنتو کانادا را کسب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: رضا زیرک پور دهکردی عکاس هنرمند این استان، با اثر«زنان، کار و تلاش»برگزیده پنجمین دوره جشنواره عکس تیرگان 2015 در شهر تورنتو کانادا شد.

حجت الله شیروانی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش هنرهای زیبا و مستند خبری افزود: بیش از یک هزار و 500 اثر از عکاسان جهان به پنجمین دوره جشنواره عکس تیرگان ارسال شده که پس از سه مرحله داوری، 3 برگزیده بخش مستند خبری و سه برگزیده بخش هنرهای زبیا معرفی شدند.

وی اضافه کرد: اثر عکس «زنان، کار و تلاش» با موضوع کار و تلاش زنان عشایر بختیاری از هنرمند استان چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیده بخش مستند خبری این جشنواره معرفی شد.

شیروانی گفت: اختتامیه این جشنواره 22 آگوست (اوت) برابر با 31 مردادماه جاری در هاربرفرانت سنتر تورنتوبا حضور منتخبینبرگزار و منتخب آثار جشنواره هم 20 تا 23 آگوست ( 29 مرداد تا اول شهریور) در این محل به نمایش گذاشته می شود.

به گفته وی؛ رضا زیرک پور دهکردی هنرمند عکاس استان چهارمحال و بختیاری پیش از این در جشنواره های مختلف بین المللی حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.