همدان؛

افتتاح طرح های گردشگری با 10 میلیارد تومان اعتباردر مجتمع تفریحی عباس آباد

چند طرح عمرانی با 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مجتمع سیاحتی غار علیصدر و مجتمع گردشگری عباس آباد همدان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این طرح‌ها شامل توقفگاه 6 هکتاری با 3 میلیارد تومان وظرفیت 2 هزار سواری، یک بازارچه با 72 غرفه و 700 میلیون تومان، 3 رستوران با بیش از 3 میلیارد تومان هزینه در مجتمع سیاحتی غار علیصدر و 10 واحد و ویلای اقامتی با 3 میلیارد تومان هزینه درمجتمع گردشگری عباس آباد همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار و رئیس هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر در مراسم افتتاح این طرحها گفت باید به زیرساخت های حمل و نقل توسعه راه ها در جهت افزایش گردشگران توجه بیشتری شود.

عراقی افزود : غار علیصدر همدان یک غار منحصر به فرد است و تلاش می کنیم با اجرای طرحهای مختلف و حمایت از سرمایه گذاران ،گردشگران بیشتری به استان جذب کنیم . 

وی با اشاره به اینکه گردشگری موجب درآمد زایی و و توسعه استان میشود ادامه داد: ما از بخش خصوصی برای توسعه گردشگری استان حمایت میکنیم.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر هم از افزایش ظرفیت خدمات دهی روزانه از 8 هزار گردشگر مسیر کوتاه به 13 هزار گردشگر در مسیرهای بلند و ویژه در غار علیصدر خبر داد و گفت : به دنبال عضویت شرکت سیاحتی علیصدر در سازمان توریسم جهانی هستیم که اجلاس آن شهریور امسال برگزار خواهد شد . 

یاری ایجاد یک مسیر جدید در غار علیصدر ، برگزاری دوره های آموزشی تورهای گردشگری برای فروشندگان محوطه غار ، ساماندهی دستفروشان و اختصاص غرفه هایی برای آنها در بازارچه های ایجاد شده پاکسازی فضای غار از جلبکها ، تعریض جاده علیصدر و محوطه سازی در مجتمعهای علیصدر و عباس آباد ، بازسازی واحدهای اقامتی علیصدر با 200 میلیون تومان هزینه و افزوده شدن 87 دستگاه قایق جدید در غار را از اقدامات یکسال گذشته شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.