کرمان؛

جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با صدور اطلاعیه ای جزئیات آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 را اعلام کرد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، درمقدمه این اطلاعیه آمده است:

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز ، بر اساس مجوز شماره 13532-7/2/94 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری حدود 3700 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی در تاریخ 27/6/94 طبق شرایط ذیل به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نماید .

حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم 25 ، لیسانس 30 ، فوق لیسانس و بالاتر 35 سال است و وضعیت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند . برابر ضوابط آموزش ، در مرحله مصاحبه مورد سنجش قرار می گیرد.

براساس این اطلاعیه : تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی از پانزدهم تا بیست و یکم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG در دسترس علاقه مندان ثبت نام در آزمون قرار دارد و آزمون بیست و هفتم شهریورماه برگزارخواهد شد .
دراین اطلاعیه سه گروه و رشته شغلی برای آزمون در نظر گرفته شده که استاد کار ، هنرآموز مربوط به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و گروه سوم بخش عمومی مربوط به مدارس ابتدایی و متوسطه نظری است که شرکت کنندگان می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته های شغلی شوند .

بر این اساس مواد آزمون عمومی شامل: رشته های فناوری اطلاعات ، ریاضی وآمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی و هوش و توانمندی های ذهنی است و مواد آزمون تخصصی همزمان با شروع ثبت نام پانزدهم مرداد بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت .

در یک بند اطلاعیه آمده است: از کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی ، تعهد مبنی بر 10 سال خدمت ، در محل جغرافیایی مورد تقاضا اخذ می گردد . عدم حضور داوطلب در هریک از مراحل آزمون (کتبی ، مصاحبه ، گزینش و...) انصراف محسوب و هیچگونه حق استخدامی ، برای داوطلب ایجاد نخواهد نمود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: آزمون ، استخدامی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
یعقوب
۰۸:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
کارمند آموزش وپرورش شهرستان رودبار جنوب هستم همسرم فرهنگی است اما با شرایطی که آموزش وپرورش معین کرده هیچکدام از فرزندانم مجاز به ثبت نام نیستند لطفا جایگاه اولویت با فرزندان فرهنگیان در این آزمون را برایم توضیح دهید مناطق محروم که نه کارخانه ای /نه شرکت خصوصی/نه معدنی وجود ندارد جوانان این منطقه چگونه معلم شوند با اینکه خیلی علاقه دارند به معلمی
Iran (Islamic Republic of)
شهرابی
۰۳:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام لطف کنیدتجدیدنظرکنین برای سن برافوق دیپلم ولیسانس ببرن بالاتر ۳۰ ،۳۵