گرگان؛

6532 یتیم و مددجوی کمیته امداد گلستان در ماه مبارک رمضان دارای حامی شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان 6 هزار و 532 یتیم و مددجوی مشمول طرح محسنین کمیته امداد گلستان دارای حامی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ابراهیم باغبانی اظهار  کرد: در ماه مبارک رمضان طرح های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی خیرین روبه رو بوده است. 

وی با اشاره به اینکه استقبال خیرین از طرح اکرام محسنین بی سابقه بود، افزود: این طرح در سال های اخیر به منظور جذب حامی برای نیازمندانی که اگر چه یتیم نیستند اما با مشکلات عدیده ای مواجه هستند اجرایی شد.  

باغبانی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان 3 هزار و 332 حامی برای برعهده گرفتن سرپرستی 3 هزار و 863فرزند مشمول طرح محسنین جذب شد که این آمار حتی نسبت به آمار جذب حامی برای ایتام که بیش از یک دهه سابقه اجرا دارد بیشتر می باشد. 

وی با اشاره به اینکه در ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان 2 هزار و 326حامی برای 2 هزار و 669 یتیم جذب شده است، تصریح کرد: در این ایام در مجموع 5 هزار و 658 حامی جدید برای 6 هزار و 532 یتیم و مددجوی مشمول طرح محسنین جذب شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با قدر دانی از همه خیرین و حامیان نیکوکار که به این نهاد اعتماد نمودند، تاکید کرد: امدادگران این نهاد برای رفع مشکلات خانواده های نیازمند تمام تلاش خود را به کار خواهند برد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.