اعلام برنامه‌های اردویی تیم ملی فوتبال نوجوانان

شاگردان علیدوستی 14 مردادماه به مصاف تیم نوجوانان صبا می روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین مرادی – سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: تمرینات تیم ملی نوجوانان از بعدازظهر روز گذشته با حضور 26 بازیکن زیر نظر کادر فنی برگزار شد و تا جمعه 16 مرداد ادامه خواهد داشت. تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر علیدوستی پیگیری می شود.

وی در ادامه گفت: در اردوی قبلی دو بازی دوستانه با تیم های بزرگسالان پارس و جوانان منتخب تهران داشتیم و بازیکنان را در شرایط سخت قرار دادیم. اما در این اردو طبق نظر کادر فنی  به بازیکنان استراحت دادیم و قرار شد یک دیدار تدارکاتی با تیم نوجوانان صبا روز چهارشنبه 14 مردادماه داشته باشیم.

مرادی در ادامه بیان کرد: قرار است 21 مردادماه عازم تبریز شویم و یک اردوی  شبیه سازی پیش از آغاز رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا داشته باشیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند. تیم ملی نوجوانان سوریه اول شهریورماه به تهران می آیند و دو دیدار دوستانه در تهران برگزار خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی در پایان گفت: از 11 تا 16 شهریورماه اردوی پایانی ما پیش از آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا خواهد بود و پس از استراحتی کوتاه 21 شهریورماه عازم تبریز می شویم.


انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار