فرمانده قرارگاه پدافند هوایی:

تحت هیچ شرایطی سامانه‌های موشکی خاموش نمی‌شوند

امیر اسماعیلی گفت: تحت هیچ شرایطی سیستمهای راداری و الکترونیکی و سامانه‌های موشکی و دیده‌بانی آن خاموش نمی‌شوند.

تحت هیچ شرایطی سامانه‌های موشکی خاموش نمی‌شوندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به همراه چند تن از معاونین به منظور ارزیابی سامانه‌های پدافندی موجود در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از این منطقه پدافندی بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) پس از بازدید از سایت‌های راداری و موشکی این منطقه گفت: پدافند هوایی همواره در حال مأموریت است و تحت هیچ شرایطی سیستمهای راداری و الکترونیکی و سامانه های موشکی و دیده‌بانی آن خاموش نمی‌شوند و به طور مداوم در حال انجام وظیفه هستند.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی 24 ساعته و بدون تعطیلی همواره در حال رصد نقطه به نقطه آسمان کشور است به طوریکه امروز با تلاش تمامی همکاران به گسترش بالای 3600 نقطه در کشور رسیده است و ما بسته به نوع تهدیدات و نوع گسترش نیروهای فرامنطقه‌ای، فضای کشور را رصد می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: موضوع پدافند هوایی یک موضوع دانش بنیان است و تجهیزات آن هم کاملاً تخصصی و از تکنولوژی بالایی برخوردار است.

 وی افزود: به لطف خدا توانسته‌ایم این تجهیزات پیچیده را در داخل کشور تولید و در نقاط مختلف کشور از آنها بهره برداری کنیم.

وی در پایان گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم امنیت بی نظیری است و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام.ضمن خسته نباشیدبه همه مدافعان این سرزمین کهن .دست و بازوی همه نظامیان و دستاندر کاران مرطبت را میبوسم.من حاضرم تمام باقیمانده عمرم را گرسنه و تشنه بمانم اماهیچ قدرت جهانی نتواند به خود جرایت چپ نگاه کردن به کشور ما را بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
باید اسرائیلو با خاک یک سان کردهمش زیر سر اسرائیله ...
Iran (Islamic Republic of)
عباس بنی صفار
۲۲:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
به قول هادی عامل:خدا قوت پهلوون.امیر دمتون گرم خیلی مخلصیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۹:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
به فرمایش خداوند در قرآن باید از نظر نظامی و امنیتی دفاعی همیشه درحال پیشرفت باشیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
برای رزمندگان و مدافعان پدافند هوابی که با حداقل امکانات ومزایا درمناطق صعب العبور و نقاط محروم کشور از این آب و خاک دفاع می کنند آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم مردم و دولت شریف قدردان تلاشهای یاران حضرت ولی عصر(عج)باشند.
Iran (Islamic Republic of)
Esmail
۱۷:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
توليدو تحقيقاتش چي ؟
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۷:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
درود و سپاس بی کران به دلیرمردان قرارگاه پدافند هوایی
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۶:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دمتون گرم
آخرین اخبار