مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان؛

افزایش تعداد مشترکان صنعتی گاز درکرمان/ وجود487هزار مشترک گاز طبیعی در استان کرمان

شرکت گاز استان کرمان با 302 هزار و 500 انشعاب، تعداد487 هزار و 675 مشترک گاز طبیعی جذب نموده است وتعداد مشترکان صنعتی این شرکت در حال افزایش است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی گاز استان، محمد علی ودیعتی با اشاره به اینکه با اجرای یک هزار و 662 کیلومتر خط انتقال و 11 هزار و 42 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه شهری و روستاییتعداد مشترکین شهری شرکت گاز کرمان 407 هزار و 789  شده است گفت: آمار مشترکان روستایی 79 هزار و 886 مشترک می باشد.

وی افزود: 339 هزارخانوار شهری و 88 هزار  خانوار روستایی تحت پوشش گازرسانی شرکت گاز استان قرار دارند .

و ی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به بیش از 55 هزار و 131 خانوار شهری و روستایی در حال اجراست گفت: تعداد 73 ایستگاه جایگاه سوخت خودرو گازدار شده و در حال ارائه سرویس به خودروها هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: در سال 94 شرکت گاز استان کرمان 5 هزار و 34 انشعاب را نصب و 6 هزار و 306 مشترک را جذب نموده و بیش از 80 کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه را اجرا کرده است.

ودیعتی خاطرنشان کرد: مهم ترین و عمده ترین مصرف کنندگان صنعتی گاز استان كارخانه هاى مس سرچشمه، مس خاتون آباد آلومينيوم هزار، آلومينيوم المهدى، سنگ آهن گل گهر،سيمان كرمان، سيمان ممتازان، سيمان هرمزگان، كك و قطران زرند، لاستيك بارز، كاشى الماس كوير، روغنن نباتى فريكو، صنايع مس شهيد باهنر هستند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.