گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی در «امشب»

برنامه «امشب» با موضوع پهلوانی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی شبکه یک، هفدهم شوال به مناسبت روز نبرد دلاورانه مولاعلی(ع) با عمروبن عبدود در جنگ خندق در تقویم رسمی کشور به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و آیین زورخانه‌ای نامگذاری شده است.به همین مناسبت برنامه یکشنبه شب امشب بطور ویژه به این موضوع می‌پردازد. این برنامه امشب میزبان تعداد زیادی از ورزشکاران و هنرمندان است.

مهدی و مرتضی فنونی زاده پیشکسوتان فوتبال و بازیکنان سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی ایران و رضا سوخته سرایی پهلوان زورخانه، کاپیتان و باتجربه‌ترین کشتی‌گیر تیم ملی در دهه ۱۹۸۰ و پرچم‌دار کاروان ورزشی ایران در ۳ دوره بازی‌های آسیایی ۱۹۸۲، ۱۹۸۶ و۱۹۹۰ که در هر سه دوره نیز به مدال طلا رسید، از مهمانان برنامه امشب هستند.

همچنین حمید مظفری بازیگر کاراکتر پهلوان جواد در سریال پهلوانان نمی‌میرند و عزیز محمدی منش معلم عشایری خرم آبادی از دیگر مهمانان این برنامه هستند. برنامه امشب دو مهمان حضوری و تلفنی دیگر هم خواهد داشت، فرهاد طلوع كیان رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور بصورت تلفنی و یاسر موحدفر معاون فدراسیون ورزش پهلوانی که به استودیو برنامه می‌آید. دكتر كریمی نیز كارشناس برنامه امشب است. برنامه امشب به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که هر هفته دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
امشب برنامش عالی
آخرین اخبار