تنها تفاوت آیفون ۶ با 6s

تقریبا تا یک ماه دیگر، آیفون ۶s معرفی خواهد شد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند شرکت اپل منتشر شده است، به نظر می رسد تنها فرق این گوشی با آیفون 6 سنسور ForceTouch می باشد. سنسوری که میزان فشار انگشت بر روی صفحه نمایش را  تشخیص می دهد و با توجه به آن، عکس المعمل نشان می دهد. این تکنولوژی ابتدا در ساعت اپل معرفی شده بود، اما ظاهرا اپل در فکر استفاده از این تکنولوژی در گوشی جدید خود نیز می باشد.



تنها فرق آیفون ۶ با 6s//// در حال کار



در مک بوک جدید شرکت اپل این، این تکنولوژی به شما دسترسی های زیادی را می دهد. برای مثال  می توانید با فشار زیاد بر روی یک کلمه در مک بوک، معانی آن را ببینید یا در قسمت جستجو، بر روی یک فایل فشار زیاد وارد کنید تا یک پیش نمایش از آن فایل را ببینید. در ساعت اپل که از این تکنولوژی استفاده می کند با این کار می توانید منو های یک برنامه را ببینید.



تنها فرق آیفون ۶ با 6s//// در حال کار


شرکت اپل درمورد دلیل نام گذاری این تکنولوژی به Force Touch می گوید: این قابل توجه ترین سنسور لمسی از زمان چند تسکی (Multi-Tasking) می باشد. حالا که تکنولوژی Force Touch در حال گسترش است، شاهد پیشرفت ها و تغییرات بسیار زیادی در برنامه ها و بازی ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: apple ، iphone ، آیفون ، 6s
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار