دلجویی از جراح زن ممسنی

در پی بازداشت جراح بیمارستان نورآباد ممسنی استان فارس دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی روز پنج شنبه به این استان سفر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از ایسنا، در پی بازداشت جراح بیمارستان نورآباد ممسنی استان فارس دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی روز پنج شنبه به این استان سفر کرد.

علیرضا زالی، رییس کل سازمان در پی بازداشت دکتر فروغ رزمجویی، جراح بیمارستان ولیعصر شهر ممسنی در حین انجام خدمات پزشکی به شیراز رفت.

 زالی پس از دیدار با مقامات استانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس شورای هماهنگی استان فارس و رییس نظام پزشکی شیراز به طور مبسوط در جریان پرونده قرار گرفت.

وی سپس در ملاقاتی با دکتر رزمجویی از بازداشت نامبرده ابراز نارضایتی و از وی دلجویی کرد.

زالی با اشاره به وظیفه سازمان نظام پزشکی در حمایت از آحاد جامعه پزشکی گفت: همکاران پزشک در جای جای این مرز و بوم عاشقانه و عالمانه مشغول خدمت رسانی هستند و جای تاسف است که با برخی حرکات نسنجیده نه فقط این جامعه خدوم را آزرده می‌کنند، بلکه مردم را نیز از خدمت رسانی محروم می‌نمایند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان فارس در عرصه سلامت کشور، هر اتفاقی که برونداد آن احساس عدم امنیت پزشک باشد را خسران آور خواند و افزود: با تشکر از مسئولان ذیربط بررسی ابعاد قضیه باید از دو زاویه مصداقی و فرایندی صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.