ارومیه؛

بیش از 728 هزار مشترک در آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اعلام کرد با انجام بیش از 7900 کیلومتر شبکه گذاری و نصب بیش از 331 هزار انشعاب قریب به 630 هزار خانوار از گاز طبیعی استفاده می نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  منصور صادقیان گفت : در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهری و 36 درصد جمعیت روستایی از این نعمت الهی بهره مندند.

وی با بیان اینکه تاکنون به 20 شهرک صنعتی و 687 مصرف و صنعت عمده گازرسانی  شده است، افزود :تاکنون هفتصد و هفتاد و شش هزار متر مکعب در ساعت جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوختهای فسیلی در بخش صنایع و مصرف کنندگان عمده در استان  انجام یافته است.
وی افزود: تلاش بر این است تادر سال 94 عملیات گازرسانی در صورت تامین اعتبارات لازم شتاب بیشتری یابد و در همین روستا پروژه های گازرسانی در 213 روستاو  1 شهر آذربایجان غربی در حال انجام است .
منصور صادقیان مهمترین اقدام در راستای تحقق شعار سال 94 را گسترش خدمات دولت تدبیر و امید در تمام جنبه ها بیان و شتاب بیش از پیش در توسعه گازرسانی در استان را یکی از مصداق های عملی تلاش این شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت ذکر کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ارومیه ، مشترک ، گاز ، نصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.