قم؛

دستگیری سارق دستگاه‌های خود پرداز در قم

قدمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سارق حرفه‌ای به اتهام کلاهبرداری و سرقت از مراجعین خودپردازها دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ با شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از مراجعین دستگاه‌های خودپرداز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: متهم با این ترفند به منظور تکمیل ظرفیت برداشت وجه نقد از کارت خود، نیاز فوری به پول دارد، پس از برداشت از حساب شاکیان آن را به صورت کارت به کارت بازمی گرداند، ‌افراد را اغفال کرده و پس از دریافت وجه در حین مراحل انتقال، به سرعت کارت را از دستگاه خارج نموده و با موتورسیکلت اقدام به فرار می کند.

 رئیس پلیس آگاهی قم خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران کلانتری 11 و با انجام اقدامات فنی، متهم که دارای هفت فقره سابقه کیفری بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. شواهد و مدارک موجود دلیلی بر اعتراف متهم به بزه انتسابی بود و در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

در پایان قدمی خاطر نشان کرد: از پرداخت هر گونه وجهی به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.