سمندر : آشوری از دوستان عزیزم است

رئیس فدراسیون کاراته گفت : با محسن آشوری دوست هستیم اما در کاراته اختلاف سلیقه داریم.

علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،، درباره جابجایی های اعمال شده و برکناری محسن آشوری گفت : با محسن آَشوری دوست هستیم اما در کاراته اختلاف سلیقه داریم و به عنوان دبیر نمی توانم با وی همکاری کنم اما به عنوان یکی از پیشکسوتان و زحمت کشان کاراته همه موظف به احترام به وی هستند و کسی حق ندارد کمتریم کم احترامی را به وی داشته باشد .

سمندر در پاسخ به این سوال که زمان آرین خو به دلیل اختلاف با آشوری به نوعی از دبیر سابق دفاع کردید ، حالا به یکباره چه شد که تصمیم به این جابجایی گرفتید گفت : به عنوان رئیس فدراسیون موظفم از مدیرانم حمایت کنم اما به هر حال تغییر و جابجایی لازم است و آن زمان هم تمام تلاشم بر این بود که مقابل بین این 2 نفر صلح ایجاد کنم اما موفق به ایجاد این صلح نشدم .

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص جایگزین آشوری بیان داشت :کاراته در کشورمان سابقه 50 ساله دارد و به طور حتم افراد پیشکسوت و کاربلد هستند که بتوان از وجودشان بهره گرفت .

وی خاطرنشان کرد : کاراته قائل به شخص نیست و تا امروز هم که کاراته به این جایگاه رسیده است ، نشان از این مطلب است .

سمندر در خصوص اینکه برای جانشین آشوری آیا اعمال نظری شده است بیان داشت : من جامعه کاراته را کامل می شناسم و تا به امروز ثابت کردم که کسی نمی تواند به من نظرش را القاء کند و هر دو نفر که برای جایگزین اعلام کرده ام نظر خودم بوده و البته که هرجا که لازم باشد از نظر مشاورینم استفاده خواهم کرد .

برچسب ها: سمندر ، کاراته ، اختلاف ، آشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار