خونچمن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شانس بالای "عارف" برای سرلیستی اصلاح‌طلبان/ کنگره حزب جوانان، نیمه دوم مهرماه

عضو کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به بحث سرلیستی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس، گفت: شانس "محمدرضا عارف" برای سرلیستی اصلاح‌طلبان بسیار بالاست.

"محمد خونچمن" عضو کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی اسامی مطرح برای سرلیستی جریان اصلاحات در انتخابات مجلس، اظهار داشت: اسامی مطرح‌شده صرفا گمانه‌زنی و نظر شخصی افراد است و تاکنون در هیچ جمعی از اصلاح‌طلبان، از شخص خاصی برای سرلیستی نام برده نشده است.

وی افزود: با این حال، شانس "محمدرضا عارف" برای سرلیستی اصلاح‌طلبان بسیار بالاست.

مسئول کارگروه جوانان و دانشجویان کمیته انتخابات شورای هماهنگی درباره سرلیستی علی لاریجانی، گفت: بحث علی لاریجانی اصلا برای ما مطرح نیست چراکه وی از شهر قم کاندید خواهد شد.

خونچمن در پاسخ به این سوال که در صورت کاندیداتوری رئیس مجلس از تهران، آیا وی مورد حمایت جریان اصلاحات برای سرلیستی قرار خواهد گرفت، ابراز کرد: شاید نیم‌نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی درخصوص جزئیات جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که کنگره حزب، نیمه دوم مهرماه برگزار شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خونچمن ، عارف ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار