رضایی مطرح کرد:

شیفت بندی 24ساعته پزشکان خانم در 6هتل مکه

مسئول برنامه ریزی اعزام پزشکان حج تمتع سال 94 گفت:علاوه بر استقرارپزشکان خانم در شیفت های 8الی16 ساعته در محل های اقامت زائران ،در6هتل شهر مکه نیز پزشکان خانم درشیفت بندی 24ساعته به زائران خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

دکتر علی اکبر رضایی مسئول برنامه ریزی اعزام پزشکان حج تمتع سال 94در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به افزایش تعداد پزشکان اعزامی خانم در حج تمتع سال جاری اظهار کرد: با توجه به افزایش 30درصدی اعزام پزشکان خانم در حج تمتع سال94 تعداد این پزشکان با ۱۵ نفر افزایش به ۷۵ نفر پزشک رسیده است. 

وی افزود:با توجه به اعزام280پزشک در حج تمتع سال جاری ،پزشکانی که در قالب کاروان های حج تمتع برای ارائه خدمات درمانی در هتل محل اقامت زائران خانه خدا مستقر می شوند، پزشکان عمومی، متخصص داخلی و قلب هستند و سایر پزشکان متخصص در قالب کادر بیمارستانی به حج تمتع امسال اعزام خواهند شد. 

رضایی ادامه داد: در سال گذشته حضور پزشکان زن برای معاینه زائران زن خانه خدا با استقبال بسیار خوبی مواجه شد به طوری که بسیاری از زنان در هتل ها به پزشکان زن مراجعه کردند که بر این اساس در سال جاری هر هتلی که ۷۰۰ زائر داشته باشد، یک پزشک زن نیز در آن ساکن خواهد بود و همچنین علاوه بر آن در ۶ هتل مکه شیفت ۲۴ ساعته برای پزشکان زن در نظر گرفته شده و در مابقی هتل های محل اقامت زائران نیز  پزشکان زن در شیفت های ۸ تا ۱۶ ساعته فعالیت خواهند کرد که البته پزشکان در ساعت های غیر از شیفت نیز پاسخگوی زائران خواهند بود. 

رضایی گفت: پزشکان در ۵۴ هتل مکه و ۲۶ هتل مدینه در شیفت های ۱۶ و ۲۴ ساعته به زائران خدمات بهداشتی و درمانی لازم را ارائه خواهند داد. 

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار