بهروان: درآمد فروش بلیط باید به جیب باشگاه ها برود

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: در تمام دنیا تعیین قیمت بلیط‌ها به عهده باشگاه‌ها است و بخشی از تامین هزینه های همان باشگاه است.

 غلامرضا بهروان:به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا بهروان درباره کیفیت چمن زمین ورزشگاه اهواز گفت: ما به شدت ورزشگاه ها را رصد خواهیم کرد. متاسفانه در آخرین بازدیدی که هفته گذشته از ورزشگاه تختی اهواز صورت گرفت، علی رغم قولی که داده شده بود مشاهده شد که این ورزشگاه از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نیست و کتبا این موضوع را اعلام کردیم.

وی ادامه داد:در قرعه کشی پیش بینی های لازم در مورد این ورزشگاه صورت گرفت . همان طور که می دانید اهالی محترم خطه خوزستان سه تیم دارند و هر کاری که انجام می دهیم در نهایت دو تیم باید در یک هفته بازی کنند و در برنامه ریزی ها دیدیم کمیته مسابقات یک بازی را در پنج شنبه و بازی دیگر را در جمعه لحاظ کرده است و اگر بخواهیم از ورزشگاه غدیر زیاد استفاده کنیم چمن این زمین آسیب خواهد دید بنابراین این موضوع را کتبا به مسوولان مربوطه اعلام کردیم.
 
وی افزود: روز گذشته جلسه ای را با حضور مدیران عامل و کفاشیان برگزار کردیم و بحث های مختلفی صورت گرفت . از طرفی دیگر مدیریت ورزشگاه استقلال اهواز هم در این جلسه حضور داشت و به وی اعلام کردیم که مساله ورزشگاه جدی است و اگر نسبت به رفع مشکلات رسیدگی نشود ما نمی توانیم کاری انجام بدهیم.

وی در ادامه اظهار داشت:به طور کلی مشکل ورزشگاه تختی تنها این است که فقط باید درست نگهداری شود و ترمیم های جزیی برای این ورزشگاه لحاظ گردد. البته در حال حاضر بحث اصلی و اساسی ما نور ورزشگاه تختی اهواز است و  با این گرمای هوا ما نمی توانیم بازی را ساعت بین ساعت17 تا 18 بعد از ظهر برگزار کنیم چرا که سلامت ورزشکار در این دمای هوا آسیب می بیند و به دلیل  وجود چنین مسائلی مدیران قول دادند که وضعیت پیش آمده بهبود یابد.
 
بهروان در ادامه بیان کرد: حتی اگر ورزشگاه تختی درست شود باز باید بازدید های لازم انجام بگیرد و میزان نور ورزشگاه سنجیده شود. بازی استقلال اهواز در این هفته با وجود هر اقدام مثبتی برای بهبود وضعیت ورزشگاه باز هم باید بگویم  که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود. ما باید سخت گیری های لازم  انجام دهیم تا عزیزانی که قول می دهند نسبت به تعهدات خود عمل کنند.

وی در مورد صحبت های ساکت در رابطه با ساماندهی فروش بلیط مسابقات گفت: رسیدگی به این مسئله یکی از اهداف اصلی سازمان لیگ است و در قانون نیز این مسئله پیش بینی شده است و بطور کلی بلیط فروشی باید در اختیار  باشگاه‌ها قرار بگیرد منتهی باشگاه‌ها باید خودشان را در تمامی وضعیت‌ها آماده کنند و ما نیز کار آنها را نظارت کنیم .

وی ادامه داد:در تمام دنیا تعیین قیمت بلیط‌ها به عهده باشگاه‌ها است و به طور کلی بخشی از درآمد‌های پیش بینی شده است و باید از طریق فروش بلیط صورت بگیرد. اگر هوادار مطمئن باشد پولی که پرداخت می‌کند به جیب باشگاه می‌‌رود حاضر است بیش‌تر از مبلغ تعیین شده بپردازد تا از این طریق به باشگاه خود کمک کند و چنین مکانیزمی باید  برقرار شود تا امور باشگاه‌ها نیز  از این طریق اداره گردد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در جلسه روز گذشته با حضور مدیران عامل توضیح داد: به طور کلی همه ما به آموزش نیاز داریم و امیدوارم حرفی که می‌زنم جسارت به دیگران نباشد اما در هر سطح مدیریتی که باشیم باید ساختارهای روز را آموزش ببینیم و آنها را در کارهای خود دخالت بدهیم. در حال حاضر یکی از مشکلات باشگاه‌ها این است که از یافته‌‌های روز بهره نمی‌برند و بهتر است چگونگی استفاده از یافته‌ها را یاد بگیریم.

وی ادامه داد: نگاه به فوتبال  نسبت به  سال‌های گذشته تغییر کرده و همانطور که می‌دانید سال 2012 قوانین جدیدی از جمله بازاریابی‌ و بستن قرارداد‌ها و غیره در فوتبال ما وارد شده است. به طور کلی مدیران ما باید بپذیرند که در هر سطحی که هستند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و این مسئله هیچ مشکلی ندارد و بهتر است که آموزش‌های لازم را مطالعه کنیم و در راستای ارتقای فوتبال به کار بگیریم.

انتهای پیام/




برچسب ها: فوتبال ، چمن ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار