اعلام حمایت ویژه وزیر ورزش از کشتی در سال المپیک:

دکتر گودرزی:کشتی ورزش اول ایران است

دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان دیروز و در فاصله کمتر از 40 روز مانده تا رقابت های جهانی آمریکا با مربیان تیم های ملی در محل خانه کشتی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار که دکتر شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی حضور داشتند، مدیران و مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نقطه نظرات خود را در مورد مسائل مختلف با وزیر ورزش و جوانان درمیان گذاشتند.

دکتر گودرزی نیز در این دیدار با اشاره به نزدیک بودن رقابت های جهانی لاس وگاس بعنوان گزینشی المپیک 2016 گفت: کشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش ایران است.

وی خاطرنشان کرد: من بعنوان عضوی از خانواده بزرگ کشتی سختی های این رشته را به خوبی می شناسم و اطمینان داشته باشید در سال المپیک از این رشته پرافتخار حمایت ویژه می کنیم.

همچنین دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز (دوشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی تهران از محل های مدنظر برای احداث آکادمی کشتی بازدید کرد.وزیر ورزش و جوانان همراه با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و مصطفی مدبر رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از محل درنظر گرفته شده برای احداث آکادمی کشتی بازدید و نقطه نظرات خود را ارائه داد.
در این بازدید محل مورد نظر برای احداث این آکادمی که قرار است توسط بانک پاسارگاد تنها حامی تیم های ملی کشتی ساخته شود، مشخص شد و دکتر گودرزی از انجام این کار ارزشمند حمایت کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار