فیاضی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان توافق هسته‌ای را برای رسیدن به مجلس می‌خواهند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است اصلاح طلبان تلاش گسترده‌ای برای رسیدن به مجلس از قبل توافق دارند.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تأثیر توافق هسته‌ای بر چینش نیروهای مجلس آتی گفت: سرانجام توافق هسته‌ای به عملیاتی کردن و آثار آن وابسته است چرا که خبر توافق یک نوع تأثیر داشته و آثار توافق تأثیرات دیگری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم از شنیدن خبر مذاکرات خوشحال شدند افزود: باید دید پس از انتشار خبر توافق، فرایند عملیاتی شدن این توافق به چه نحوی قرار است اتفاق بیافتد چرا که قطعا موارد تعیین کننده‌ای خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه متذکر شد: اگر چنانچه همه مولفه‌ها پیش روی توافق مثبت ارزیابی شود، ضمن اینکه این موضوع پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تلقی خواهد شد، طبیعتا برای کسانی که به نوعی با توافق نسبتی دارند و یا اینکه حزب و گفتمانشان به این جریان نزدیک بوده، برتری ایجاد خواهد کرد.

فیاضی با بیان اینکه برخی با خبر توافق پیام‌هایی را به جناحشان مخابره کرده‌اند تأکید کرد: برخی اشخاص پیش از انتشار خبر توافق وین گفته بودند که اصلاح طلبان باید میوه بهارستان را در وین بچینند که این موضوع نشان می‌دهد اصلاح طلبان تلاش گسترده‌ای برای رسیدن به مجلس از قبل توافق دارند. 

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می ‌رسد خیلی‌ها پیش از آنکه به رفاه و مسائل و مصالح مردم فکر کنند به راه‌های رسیدن به بهارستان فکر می‌کنند و لوزان و وین را یکی از راه‌های رسیدن به اهدافشان می‌دانند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اصلاحطلبان ، توافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار