پژواک صدای شکوهی با «تا نفس هست»

سعی کردم تفکر جدیدی را در آلبوم جدیدم عملی کنم و برای مخاطبان خاص خود قطعاتی را در نظر گرفته‌ام.

شهرام شکوهی خواننده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آلبوم جدید خود گفت: «تا نفس هست» عنوان آلبومی است که به تازگی کار کرده‌ام و میلاد ترابی در بخش تنظیم و مهلا سلیمانی در بخش ترانه با من همکاری داشتند.

شکوهی افزود: در این آلبوم سعی کردم تفکر جدیدی را عملی کنم و به نظر خودم و کسانی که این آلبوم را گوش دادند رویکرد مثبتی داشته است. همچنین این آلبوم نسبت به آثار قبلی من کمی تفاوت دارد،‌ البته همچنان شیوه اجرایی خود را حفظ کردم.

وی افزود: در این آلبوم 6 قطعه بر همان سبک قبلی کار شده است، ‌تا مهر و امضاء اثرهایم پابرجا باشد همچنین برای مخاطبان خاص خود قطعاتی را در نظر گرفته‌ام که کمی از نظر ترانه و آهنگسازی با آثار قبلی تفاوت دارد.

شکوهی در رابطه با فضای کلی آلبوم افزود: فضای کلی این آلبوم را بر اساس تنوع سلیقه‌ها تعیین کردم و سعی شده فضا‌سازی ترانه‌ها به نحوی باشد که همه نوع مخاطب بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آلبوم 18 مرداد روانه بازار خواهد شد و روزهای 19 و 20 شهریور، با اجرای آلبوم جدید کنسرتی برگزار خواهم کرد. همچنین در نظر دارم کنسرتی در آمریکا برگزار کنم که به قطعیت نرسیده و کارهای اجرایی و هماهنگی آن صورت نگرفته است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.