پلیس زن صهیونیست در پناه مردان فلسطینی+ عکس

دو مرد فلسطینی با به خطر انداختن جان خود برای یک پلیس زن صهیونیست سپر انسانی درست کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از راشاتودی؛ باوجود رفتارهای نژادپرستانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها و جنایت کودک‌سوزی که جمعه گذشته به دست یک صهیونیست افراطی صورت گرفت؛ دو مرد فلسطینی برای کمک به افسر پلیس زن اسرائیلی جان خود را به خطر انداختند.

پلیس زن صهیونیست در پناه مردان فلسطینی+ عکس

این پلیس زن در درگیری صهیونیست‌های افراطی و فلسطینی‌های خشمگین گرفتار شد و در معرض اصابت سنگ و دیگر اجسام پرت شده بوسیله هر دو گروه قرار گرفت. دو مرد فلسطینی، که یکی از آنها عضو انجمن حمایت از حقوق بشر "رابیس" در اراضی اشغالی است، برای این افسر پلیس پناهی انسانی درست کردند تا بتواند از میان این درگیری خشونت‌بار عبور کند.

تصویری از اقدام انسان‌دوستانه دو مرد فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و تفاوت رفتار را میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. این دو مرد با آگاهی از این مطلب که احتمال برخورد سنگ به آنها وجود دارد و یا از جانب هر دو گروه به خیانت و انجام اعمال تروریستی متهم شوند، پذیرفتند به کمک افسر زن صهیونیست بیایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد کاظمی
۱۷:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
این تصویر رئوف بودن مهربانی وزیبایی دنیای اسلام رانشان میدهدومیگویددین اسلام دین معرفت و انسانیت است.همان چیزی که صهیونیستهابابوجودآوردن داعش گروههای تکفیری میخواهندآن راازبین ببرندولی جاهلندچون نمیتوانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ای کاش همه مسلمان بودند ای کاش همه شیعه بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ای کاش سازمان ملل این عکس روی سر درش نصب کنه
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۴:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
آیافکر می کنید همین زن اگر در کنار خانواده آن فلسطینی مظلوم که کودکشان زنده زنده در آتش سوخت، دست به چنین کاری می زد و جان آن کودک را نجات می داد، به والله، هرگز اینکار را نمی کرد بلکه از سوختن آن کودک نیز ابراز خوشحالی می نمود. مگر همین ها نیستند که از سربریدن و کشتار مردم سوریه و عراق و یمن توسط عوامل تکفیری مورد حمایت خودشان ابراز خوشحالی می نمایند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
به خدا قسم از دیدن این عکس ، اشک در چشمانم حلقه زد که در مرام جوانمردان ، ناموس دیگران هم مانند ناموس خود انسان ، مورد احترام و دفاع است .
آخرین اخبار