همدان؛

سارق اینترنتی متواری دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری مجرم فراری که ازحساب شهروند همدانی اینترنتی سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ سرهنگ امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بربرداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی ،موضوع پیگیری و تشکیل پرونده در دستور کارکارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتاهمدان در ادامه گفت:در تحقیقات اولیه مشخص گردید از حساب بانکی شهروند همدانی طی چندین مرحله برداشت به صورت خرید اینترنتی و شارژ تلفن همراه انجام شده است.

این مقام انتظامی افزود:با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص گردید سارق به دلیل ارتکاب جرم های قبلی متواری بوده و در مخفیگاه خود از حساب دوستش سرقت را انجام داده است.

سرهنگ امینی اظهار کرد: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی،مخفیگاه مجرم شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای اقرار وانگیزه خود را از این عمل مجرمانه کسب درآمد عنوان کرد .

رئیس پلیس فتا همدان در پایان از شهروندان خواست تا رمز عبورهای قوی ای را برای حساب های بانکی انتخاب کنند.

سرهنگ امینی افزود: سرویس پیامک بانک را جهت اطلاع از تراکنش های انجام شده فعال کنند و اطلاعات حسابهای بانکی را مانند یک سند محرمانه نزد خود نگه دارند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.