اعتیاد اعضای گروه تروریستی داعش به مواد مخدر

فرمانده عملیات دجله از اعتیاد اعضای گروه تروریستی داعش به مواد مخدر و قرص‌های اعتیاد آور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، به گفته سپهبد عبدل امیر ضعیدی، فرمانده عملیات دجله، گروه تروریستی داعش اعضای خود را مجبور به استفاده از مواد مخدر و دارو می‌کند و از این طریق بر آنها مسلط می‌شود. 

وی گفت: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد اعضای این گروه به اجبار از داروهای اعتیاد آور استفاده می‌کنند. این داروها، حس وابستگی را در آنها تقویت می‌کند و از این طریق، مرگ در جنگ را می‌پذیرند. ضعیدی افزود تعداد زیادی از اعضای داعش که در شرق و مرکز عراق به هلاکت رسیدند، مواد مخدر یا قرص‌های اعتیادآور به همراه داشتند. همچنین ماموران انجام عملیات انتحاری پیش از حمله، سه برابر حد مجاز، این داروها را مصرف می‌کنند.

ائتلاف آمریکایی ضد داعش، حملات هوایی را برای مقابله با این گروه تروریستی  در عراق از اوت 2014(مرداد 1393) و از سپتامبر (شهریور) همان سال در سوریه آغاز کرده است. با این حال، این گروه پیشروی‌های چشم گیری داشته و به گفته نماینده سازمان ملل در عراق، داعش موفق به اشغال یک سوم این کشور شده است. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۱:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
مسلم هست جنایاتی که این بربرها مرتکب میشن از یک آدم عادی سر نمیزنه.حتما در زمان ارتکاب جنایه حالت عادی ندارند و از بس روانگردان و مخدر زدند حاضرند هر جنایتی مرتکب بشن ولو انتحاری باشد.
آخرین اخبار