ارزیابی 620 پل سواره رو در پایتخت

مدیر عامل شرکت یادمان سازه گفت: 620 پل سواره رو در پهنه شرقی و غربی پایتخت به منظور بازرسی تفضیلی سازه‌ها، مورد ارزیابی ، تهیه چک لیست و پلاک کوبی قرار گرفت.

مرتضی اسکندر مدیر عامل شرکت یادمان سازه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌ جوان  با اشاره به بارگذاری اطلاعات مربوط به سازه‌ها در سامانه الکترونیک اظهار کرد: برنامه جامع مدیریت پل‌های پایتخت مرحله بهره‌برداری آزمایشی را پشت سر گذاشته و سامانه الکترونیک علاوه بر توانایی اعلام هشدار، تعمیر و مرمت و مقاوم‌سازی پل‌های ارزیابی شده در پایتخت را مدیریت می‌کند.

وی افزود: 620 پل سواره‌رو در پهنه شرقی و غربی پایتخت مورد ارزیابی ، تهیه چک لیست و پلاک کوبی قرار گرفته و با کسب اطمینان از وضعیت مناسب، بهره‌برداری از آنها با توحه به شرایط سازه‌ها انجام می شود و همچنین نتایج بازرسی چشمی از پل‌ها، به منظور بازرسی‌های تفضیلی سازه‌ها صورت می‌گیرد که در بازرسی‌های بعدی فرآیند تعمیرات و مقاوم‌سازی پل‌های نیازمند مرمت، اولویت‌بندی می‌شود.

اسکندر در پایان گفت: ارزیابی چشمی پل‌های شهری، شامل بازرسی‌هایی است که هر چند سال یکبار انجام می‌شود علاوه بر مشخص کردن آسیب‌دیدگی بخش‌های مختلف ، از خطرات احتمالی و صرف هزینه‌های گزاف در ساماندهی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Davood
۰۳:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
لطفا پل خط اهن ترمينال جنوب واقع در بزرگراه بعثت را نيز در دستور كار قرار دهيد
آخرین اخبار