وزرای خارجه ایران و ایتالیا دیدار کردند

وزرای خارجه کشورمان و ایتالیا در تهران با یکدیگر دیدار کردند.

وزرای خارجه ایران و ایتالیا دیدار کردندبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان و پائولو جنتیلونی، همتای ایتالیایی‌اش در تهران با یکدیگر دیدار کردند.

هیئت عالی رتبه ای از ایتالیا به ریاست "پائولو جنتیلونیپائولو جنتیلونی" وزیر امور خارجه و خانم "فدریکا گوئیدی" وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا و با همراهی جمعی از مدیران ارشد از صاحبان صنایع و مهمترین موسسات و شرکت های اقتصادی دولتی و خصوصی این کشور از تاریخ 13 لغایت 14 مرداد ماه 1394 به تهران سفر نموده تا با مقامات عالی رتبه کشورمان دیدار کنند .

در جریان سفر مقامات ایتالیائی به تهران نشستی با حضور اعضای این هیات ایتالیایی و همتایان و شرکای ایرانی آنها به میزبانی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد و در زمینه های مختلف همکاری از جمله انرژی، کشاورزی، حمل و نقل و دیگر زمینه های اقتصادی و تجاری گفتگو خواهند کرد.

این اولین سفر عالی رتبه مقامات ایتالیایی به کشورمان پس از توافق وین است. البته طی دو سال گذشته وزرای خارجه ایتالیا دو سفر به تهران داشته اند و همچنین در حوزه ها و سطوح مختلف مقامات دو کشور از رم و تهران دیدار داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار