اختلاف نظر بین هیأت مدیره سرخپوشان

برخی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اظهاراتشان نشان دادند که با یکدیگر اختلاف نظر دارند.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالی که گفته می‌شود طاهری به طور رسمی مدیر عامل پرسپولیس شده است اما برخی از اعضای هیأت مدیره این موضوع را تأئید کردند اما جعفر کاشانی مدیر عاملی طاهری را تکذیب کرد.

کاشانی بیان کرده که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و طاهری به طور رسمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نشده است.همچنین هر وقت طاهری حکم هیأت مدیره را دریافت کند آن وقت می‌تواند به عنوان مدیر عامل فعالیت کند.

به هر حال این موضوع تنها اختلاف هیأت مدیره پرسپولیس نیست چرا که در مورد انعقاد قرارداد با اسپانسر نیز دچار اختلاف هستند وهنوز به تعامل نرسیدند.

به اختلافات فوق مخالفت برخی از اعضای هیأت مدیره به ادامه کار با برانکو هم اضافه کنیم که متاسفانه برخی از اعضا در ابتدای لیگ برتر فوتبال خواهان جدایی برانکو هستند.

**

تذکر جدی به قنبرپور

مشاور طاهری در روز های اخیر در مصاحبه ‌ای اعلام کردند طاهری به طور رسمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شد.

قنبرپور در حالی این موضوع را مطرح کرد که هیأت مدیره هنوز حکم مدیرعاملی را به صورت کتبی به طاهری نداده است و رسانه ای شدن این موضوع از سوی قنبرپور با واکنش تند برخی از اعضای هیأت مدیره مواجه شده است.

آنها معتقدند خبر های این چنینی نباید پیش از تصویب نهایی رسانه ‌ای شود و از طاهری خواستند به مشاور خود تذکر دهد که از این بعد این کار‌ها را انجام ندهد.

**

درخواست مجدد پرسپولیس برای بخشش سوشا مکانی

باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر از کمیته انضباطی درخواست کرده که بخشی از محرومیت سوشا مکانی را کاهش دهد.

مسئولان پرسپولیس به کمیته انضباطی اعلام کردند که اگر امکان دارد با توجه به ندامت سوشا مکانی محرومیت این بازیکن را تعلیق کنند تا بلکه بتواند بازی کند.گفتنی است کمیته انضباطی هنوز جواب باشگاه پرسپولیس را نداده است.

**

مصدومیت احمد زاده جدی نیست

فرشاد احمد زاده که در بازی دوستانه با نساجی قائم شهر دچار مصدومیت شده بود در صفحه اجتماعی‌اش اعلام کرد که مشکلش برطرف شده و از فردا می‌تواند در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کند.

گقتنی است احمد زاده در هفته اول لیگ پانزدهم عملکرد خوبی داشت و رضایت کادر فنی پرسپولیس را جلب کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار