مرد جوان در دادگاه خانواده ؛

همسرم از من می خواهد هر ماه حقوقم را به او بدهم

مرد جوان زمانیكه دید هر ماه باید حقوقش را به همسرش بدهد راهی دادگاه خانواده شد و درخواست جدایی داد.

همسرم از من می خواهد هر ماه حقوقم را به او بدهم
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از من می خواهد هر ماه تمام حقوقم را به حساب او واریز كنم تا خودش مدیریت پول هایم را بر عهده داشته باشد.

وی افزود:آقای قاضی وقتی سرماه كه می شود، جنگ و جدل هایمان هم شروع می شود و همیشه باید سر این موضوع با هم بحث كنیم. همسرم به من زور می گوید و توقع بیجایی دارد. او می خواهد تمام پول ها در حساب خودش باشد و هر ماه كمی از حقوقم را به عنوان خرج ماهیانه ام به من بدهد.

مرد جوان ادامه داد:دیگر تحمل زورگویی هایش را ندارم و دلیلی نمی بینم كه تمام پول هایم را به همسرم بدهم. او كه از حالا این رفتار را دارد در آینده هم توقعاتش بیشتر خواهد شد، برای همین درخواست جدایی دارم.

بعد از صحبت های این مرد، همسر او هم به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت هایش را بشنود و پس از آن در این خصوص تصمیم گیری كند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۵:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
اینجوریش هم درست نیست .خود من کارت حقوقم بیشتر اوقات پیش خانمم هست.متاسفانه حدود دوسومش میره به حساب اقساط.مانده اش هم که حدود 500 هزار تومنه هرچی لازم باشه میخریم.حالا فرقی نمیکنه کداممون باشیم.مهم اینه که باید این مبلغ رو بین 30 روز تقسیم کرد.اعتماد شرط اول سلامت خانواده است.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۲۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
عجب داستانی!!!!!!
آخرین اخبار