مشهد؛

افتتاح سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر

سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در مقطع ابتدایی و متوسطه اول با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز در مشهد افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در نشت خبری تشریح برنامه های سی و دومین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور گفت: ترویچ اخلاق در ورزش، توانمند سازی نیرو انسانی، ورزش فرهنگی مبتنی بر آموزه های دینی، اخلاقی و فرهنگی، ورزش پاک از جمله اهداف این مسابقات می باشد.

فرشید ارمیان افزود: برای اولین بار در تاریخ ورزش دانش آموزی این مسابقات به طور زنده از شبکه ورزش و شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود.

وی گفت: 5 هزا و 200 دانش آموز از سراسر کشور در 9 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت می کنند.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور افزود: این دانش آموزان در رشته های توپی والیبال، فوتسال، هندبال، بسکتبال، رشته های راکدی تنیس رو میز، بدمینتون و رشته های پایه شنا، ژیمناستیک و دو میدانی با هم رقابت می کنند.

ارمیان خاطر نشان کرد: 183 سالن ورزشی از جمله سالن های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی، دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرداری مشهد در اختیار شرکت کنندگان در این مسابقات قرار می گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.