آقای حاشیه استقلال تهدید به اخراج شد

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند که برخورد جدی‌ای با بازیکنان عراقی خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال هفته اول لیگ برتر بدون حضور 6 مهره اصلی خود به مصاف تیم سیاه جامگان رفت و در این دیدار توانست به پیروزی دست پیدا کند، این تیم در هفته دوم مسابقات به مصاف تیم ملوان بندر‌انزلی می رود و این احتمال وجود دارد که خسرو حیدری، یعقوب کریمی و ریوالدو بار بوسا دسوزا نیز در ترکیب تیم قرار بگیرند.

 سه بازیکن کلیدی استقلال که هفته گذشته به دلیل مصدومیت یا نداشتن آمادگی نتوانسته بودند این تیم را همراهی‌ کنند اما در هفته دوم این امکان وجود دارد که در ترکیب قرار بگیرند باید ببینیم مظلومی ترکیب تیم این را تغییر خواهد داد یا خیر‌ از طرفی دیگر با صادر شدن کارت بازی پروپچیچ، این بازیکن هم می‌تواند جزو بازیکنان اصلی در ترکیب تیم قرار بگیرد گفته می‌شود به احتمال زیاد حیدری در ترکیب این هفته استقلال قرار دارد.

 آرش برهانی هم به  دلیل سرماخوردگی‌ زیر نظر‌ کادر پزشکی است تا بتواند به شرایط ایده آلی برسد جاسم کرار بازیکن عراقی آبی پوشان پایتخت‌ که این روزها حواشی‌اش به اوج رسیده در حال‌ حاضر شایعه قهر دوباره او به گوش می‌رسد حتی شنیده می‌شود مظلومی و مسئولان در نظر دارند. تبلیغاتی را برای این بازیکن در نظر بگیرند این احتمال وجود دارد که مظلومی از حضور این بازیکن در ترکیب اصلی تیم در برابر تیم ملوان حرف نظر کند قهرهای پی در پی این بازیکن باعث به وجود آمدن برخی مشکلات برای مسئولان باشگاه استقلال شده است بازیکن پرحاشیه‌ آبی‌ها همیشه به دنبال جنجال است و احتمال اخراج او از استقلال زیاد خواهد شد.

از نکات قابل توجه دیگر این است باشگاه استقلال حدود یک میلیون و 120 هزار دلار بدهی به بازیکنان خارجی دارد و رودریگوتوزی‌، ساموئل، داسیلوا، ردی از بازیکنانی هستند که از استقلال طلبکارند‌ بازیکنان خارجی ابتدا به راحتی جذب تیم می‌شوند، اما در نهایت هنگام دریافت طلب خود از باشگاه‌های مشکلاتی روبرو می‌شوند در حال حاضر استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که با این مساله دست و پنجه نرم می‌کند.

از طرفی دیگر جاسم کرار و عمران زاده امروز باید برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بروند تا مشکلات بوجودآمده را حل و فصل کنند.

بهرام افشار زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بدهی باشگاه به بازیکنان  خارجی گفت: باشگاه حدود یک میلیون و 120 هزار دلار به بازیکنان خارجی بدهکار است و ما درصدد هستیم با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در اولین فرصت بدهی‌های بازیکنان خارجی‌ را پرداخت کنیم.

وی در مورد وضعیت جاسم کرار و قهرهای‌ پی در پی این بازیکن توضیح داد: به طور کلی واقعا کرار بخواهد به قهر و کارهایی که انجام می‌دهد ادامه دهد به  حضورش در استقلال پایان می‌دهیم و مجبور می‌شویم، تصمیمات دیگری لحاظ کنیم، چرا که با توجه به شرایط پیش آمده دیگر نمی‌توان به این روند ادامه دهیم.

 مدیر عامل باشگاه استقلال درباره وضعیت حنیف عمران زاده نیز گفت: عمران زاده خودش به طور مداوم اعتراض می‌کند در غیر این صورت هیچ مشکلی وجود ندارد و بهتر است حنیف به اتفاقات پیش آمده ادامه ندهد.

 وی درباره اینکه فردی حرف‌های رختکن‌ استقلال را به منصوریان داده است افزود: این صحبت‌ها گفته‌های قنبرزاده بود که به من گفت فردی از رختکن صحبت‌های مطرح شده را به بیرون درز داده است.

**پروپچیچ به بازی ملوان می‌رسد

 افشار زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال به همراه امیری و نظری جویباری به دیدار کفاشیان رفتند و این طور که به نظر می‌رسد مسئولان استقلال برای رفع حل مشکل بازیکن کروات به فدراسیون رفته‌اند و این احتمال وجود دارد که طبق صحبت‌های صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون و باشگاه استقلال مشکل پروپچیچ حل شده باشد و این بازیکن می‌تواند در مقابل تیم ملوان برای آبی پوشان به میدان برود.

مدیر برنامه محسن کریمی برای رسیدگی به وضعیت مالی این بازیکن به باشگاه آمده بود، اما با توجه به این که مسئولان برای رفع مشکل پروپچیچ به فدراسیون فوتبال رفته بودند بر همین اساس مدیر برنامه این بازیکن نتوانست دیداری با مسئولان استقلال داشته باشد.

از طرفی دیگر  امید نور افکن و مجید حسینی برای دریافت سکه‌های خود به دلیل پاداش برد هفته اول در لیگ برتر و انجام برخی کارهای اداری به باشگاه استقلال رفته بودند.

** جویباری: منتظر ITC پروپچیچ هستیم

نظری جویباری، عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد وضعیت پروپچیچ گفت: امروز به اتفاق افشارزاده و امیری خدمت کفاشیان و دکتر اسدی رسیدیم تا بابت ثبت قرارداد پروپچیچ  صحبت کنیم و طبق نظر اسدی و کفاشیان با تاج و شهبازی هماهنگی‌های  لازم صورت گرفت تا قرارداد این بازیکن ثبت شود از همین رو قرارداد این بازیکن ثبت شد و برای آی تی سی اقدامات لازم صورت گرفته  است.

از طرفی دیگر امید نور افکن و مجید حسینی برای دریافت سکه‌های خود به دلیل پاداش برد هفته اول در لیگ برتر و انجام برخی کارهای اداری به باشگاه استقلال رفته بودند.

**کرار با پسرش به باشگاه رفت

با توجه به این که قرار بود کرار امروز برای ارائه پاره‌ای  از توجهات به کمیته انضباطی باشگاه استقلال برود این بازیکن همراه پسر خود در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا دیداری با مسئولان استقلال داشته باشد، اما به نظر می رسد کرار برایی رسیدگی به وضعیت مالی خود در فصل آتی به باشگاه رفته است.

حنیف عمران زاده امروز در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حضور یافت و درباره موارد پیش آمده با مسئولان استقلال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بهرام افشارزاده در مورد وضعیت پروپچیچ گفت: قرارداد  این بازیکن ثبت شده است و در حال حاضر منتظر هستیم تا آی تی سی این بازیکن صادر شود تا در صورت صلاح دید کادر فنی در مقابل تیم ملوان به میدان برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار