امروز آغاز رسمی المپیاد ورزشی دانش‌آموزی

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزی بعد‌از‌ظهر امروز با حضور روسای تربیت بدنی کشور و استان در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش   گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عصر امروز مورخ 14 مرداد ماه سال جاری در ساعت 6 بعد از ظهر مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز می‌شود. 

این مراسم در استان خراسان رضوی با  حضور 5 هزار و 200 دانش‌آموز پسر در مقطع ابتدایی و متوسطه اول در رشته‌های بسکتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، تنیس، ژیمناستیک، دو میدانی، بدمینتون و شنا تا روز 19 مرداد ماه انجام می‌شود و پس از آن بلافاصله المپیاد ورزشی دختران در تبریز آغاز به کار خواهد کرد که این مراسم تا 25 مردادماه به طول می‌انجامد. 

از مهمانان شرکت کننده در مراسم افتتاحیه حضور وزیر محترم آموزش و پرورش تا کنون به طور قطع مشخص نشده است اما سخنرانی دکتر حمیدی مدیر کل تربیت بدنی و سلامت وزیر و فرشید هرمیان رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی به طور قطع مشخص شده است. 

در خصوص برنامه‌های فرهنگی انجام شده در این مراسم جنگ‌های ویژه برای دانش‌آموزان، یادواره 175 شهید غواص کربلای 4 و اجرای سرودهای محلی در نظر گرفته شده است.

مسابقات از صبح امروز آغاز شده است اما مراسم افتتاحیه به طور رسمی بعد از ظهر شروع می‌شود و مورد پوشش رسانه‌ای قرار می‌گیرد. 

گفتنی است،‌ مسابقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در طی روزهای مذکور انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار