مهاجری: از نقاط ضعف فولاد استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی‌های فولاد را در ترکیه آنالیز کردیم و در بازی فردا از نقاط ضعفشان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش با فولاد گفت: فولاد یک الگو برای باشگاه‌های مثل پدیده می‌باشد و نیاز به تعریف و تمجید من ندارد، تیم ما لیگ را خوب شروع کرد و امیدوارم همین طور ادامه دهد با این که ما زمان برای آماده سازی نداشتم، اما دست به دست هم دادیم و به صورت فشرده کار کردیم.

وی افزود: فولاد در ترکیه در کمپی بود که ما حضور داشتیم و  دو بازی آنها  را دیدیم و بازی مقابل راه آهن را آنالیز کردیم ما نقاط ضعف و قدرت آنها را شناسایی کردیم و در بازی فردا از نقاط ضعفشان استفاده خواهیم کرد.

سرمربی پدیده درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشبختانه در بازی فردا محروم نداریم فقط مصدومان جزیی داریم که مشکلی برای فردا ندارند.

مهاجری ادامه داد: من در فوتبال الگوهایی دارم و سعی می‌کنم اطلاعاتم را به روز کنم از طرفی دیگر این اطلاعات روز دنیا را با امکاناتی که دارین تلفیق می‌کنم.

وی درباره فاصله بین خطوط تیمش در بازی اظهار داشت: ما در تمرین سعی می‌کنیم که فاصله سه خط توسط بازیکنان رعایت شود و روی آن تاکید داریم هر زمان که این کار را کردیم شرایط خوبی داشتیم و اما هر زمان که بین خطوط فاصله افتاد به مشکل خوردیم.

سرمربی پدیده درباره جذب بازیکن جدید بیان کرد: دو جای خالی در تیم داریم و بازیکنان ایرانی و خارجی به ما پیشنهاد شده است در مرحله اول تلاش می‌کنیم که با بازیکنان داخلی مشکلمان را حل کنیم و اگر نشد به بازیکن خارجی روی می‌آوریم چون باید پاسخگوی علاقمندان فوتبال مشهد باشیم.

مهاجری در پایان اظهار داشت: هوادار جزء جدایی ناپذیر فوتبال است و اگر هوادار در استادیوم نباشد بازیکنان انگیزه‌ای برای بازی ندارند امیدوارم هواداران در بازی فردا به استادیوم بیایند تا بازیکنان انگیزه بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار