شکایت جدید احمدی نژاد از یک مقام دولتی

آقای اشرفی اصفهانی حتی یک دلیل کوچک هم برای اظهارات خود ندارد تا بتواند به سازمان بازرسی کل کشور یا هر مرجع دیگری ارایه کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تسنیم حیدری وکیل مدافع محمود احمدی نژاد اظهار کرد: آقای اشرفی اصفهانی حتی یک دلیل کوچک هم برای اظهارات خود ندارد تا بتواند به سازمان بازرسی کل کشور یا هر مرجع دیگری ارایه کند؛ بنابراین علیه ایشان به دلیل انتشار اکاذیب، افترا طرح شکایت می‌کنیم.

وکیل مدافع رییس جمهور سابق گفت: همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم شکایت از افترا زنندگان و منتشرکنندگان اکاذیب ادامه خواهد داشت.

 سید عادل حیدری وکیل مدافع محمود احمدی نژاد اظهار کرد: آقای اشرفی اصفهانی حتی یک دلیل کوچک هم برای اظهارات خود ندارد تا بتواند به سازمان بازرسی کل کشور یا هر مرجع دیگری ارایه کند؛ بنابراین علیه ایشان به دلیل انتشار اکاذیب، افترا طرح شکایت می‌کنیم.

وی توضیح داد: آقای اشرفی اصفهانی اتهامات زیادی را به دولت‌های نهم و دهم به ریاست آقای احمدی‌نژاد و کارگزاران این دولت‌ها به ویژه آقای حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهوری سابق منتسب کرده است و این در حالی است که حتی یک دلیل کوچک نیز برای اتهامات انتسابی ندارد و به همین دلیل هم نامه‌های سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ارائه مستندات از سوی وی، بی‌پاسخ مانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار