یارانه ۱۷هزار نفر دوباره برگشت ؛

دلایل حذف یارانه برخی بازنشستگان عادی/ قطع یارانه‌ها ادامه دارد

معاون وزیر کار با اعلام دلایل حذف یارانه برخی بازنشستگانی که حقوق و مزایای عادی دریافت می‌کنند، گفت: اگر دارایی دیگران به نام بازنشستگان است، حتما باید تعیین تکلیف شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل ازمهر، احمد میدری از قطعی شدن حذف یارانه ۲ میلیون نفر تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد و درباره دلایل قطع یارانه نقدی برخی گروه‌های کم درآمد مانند بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ما بازنشستگانی داریم که هم اکنون ماهیانه ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

معاون وزیر کار درباره حذف بازنشستگانی که حقوق و مزایای عادی دریافت می کنند، اظهارداشت: ممکن است برخی افراد بازنشسته باشند که دارایی های دیگران به نام آنها باشد. به عنوان نمونه، ممکن است بازنشسته ای باشد که خودروی فرد دیگری به نام وی باشد و این جزو دارایی بازنشسته محسوب می‌شود.

میدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که اینگونه حذف شده اند و اعتراض دارند، زیاد داریم. می گویند دارایی به نام ما است ولی مالک آن فرد دیگری است؛ بنابراین این فرد باید برود و دارایی را قانونا به نام صاحب اصلی آن کند تا یارانه وی برگردد.

این مقام مسئول در وزارت کار با رد حذف یارانه نقدی برخی افراد بازنشسته با حقوق و مزایای ماهیانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان با فرض اینکه فرد مالک منزل مسکونی نیز باشد، بیان کرد: براساس شاخص‌هایی که وزارت کار در حذف یارانه بگیران دارد، مطمئنا فرد با شرایط موصوف چیزی داشته که یارانه وی قطع شده است.

این در حالی است که در ماه‌های اخیر یارانه نقدی برخی بازنشستگان قانون کار که دریافتی آن زیر یک میلیون تومان است، قطع شده است.

معاون رفاه وزیر کار درباره روند بررسی اعتراضات افرادی که فعلا یارانه آنها قطع شده است، گفت: این کار در حال انجام است و تاکنون نیز یارانه حدود ۱۷ هزار نفری که به حذف یارانه های خود معترض بودند، دوباره برقرار شده است.

میدری درباره حذف یارانه ۶ میلیون نفر اظهارداشت: قانون گفته بود یارانه ۶ میلیون نفر حذف شود اما ما در حال کار و بررسی یارانه بگیران هستیم تا ببینیم آمار نهایی به چند میلیون خواهد رسید.

وی درباره احتمال حذف یارانه ۶ میلیون نفر تا پایان سال جاری گفت: نمی دانم ولی در دوران فعالیت دولت، تلاش می کنیم به آمارها برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یارانه ، قطع یارانه ، حذف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
فقط یارانه افراد متوسط به پایین جامعه قطع شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
کجایی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
با گذشت حدود شش ماه از تولد فرزند دوم اینجانب هنوز یارانه اش به حساب پدرم که سرپرستی یارانه من و همسر و فرزندم بعهده ایشان است ، واریز نگردیده
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
خدایا شاهد وگواه این بی عدالتی ها باش ،حرف کجا،عمل کجا،و.....
Iran (Islamic Republic of)
یک فرهنگی
۱۳:۵۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
ما را از دریافت یارانه محروم کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
یارانه جایگاه خاصی درزندگی مردم داره ممنون ازلطفتان
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۳:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
من در3دوره دربانک مسکن حساب سپرده مسکن داشتم اما هنوز صاحب خانه نشدم ومستاجرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
تو کشورا حوزه خلیج فارس سهمیه نفت میدن ما بدبختم از بس مالیات میدیم بعدش یه یارانه مثل گداها بهمون میدن که پول نون خالی هم نمیشه اونوقت فکر قطع کردنشن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۱۳:۱۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
قطع یارانه فرهنگیان وگران فروختن نفت سفید وگاز مایع به روستائیان بدبخت چه توجیهی دارد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
پدر م سرپرستی 5 نفر رو دارن-دو جوون بیکار-یک ماشین 12میلیونی-مالک خونه--سپرده 16میلیونی که از پاداش بازنشستگی مونده-دریافتی 1/170هزار -224هزار قسط
لطفا به مشکل مارسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام .لطفاپیگیری کنید یارانه فرهنگیان زاهدان چرا حذف شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد و دولت عدالت محور و مردمیش.
United States of America
علی
۱۱:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
با سلام
یکباره همه رو حذف کنید هم خیال ما راحت بشه ، هم خیال شما !!!
Iran (Islamic Republic of)
يارانه قطع شده
۱۱:۱۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
اون كارمندي كه با هزارجور قسط و بدهي تونسته يك خونه بخره بره نگاه كنه از بانك ها استعلام بگيره ببينند اون فرد چقدر قسط پرداخت ميكنه بعد يارانه رو قطع كنه واقعا متاسفم تمام اطلاعات رو دارند ولي نميدونند حق چه كسي هست مردي كه تمام دارائي خودش رو به نام همسر وفرزند ميزنه و سرپرست محسوب ميشه و يارانه ميگيره ولي ما خريد يه خونه ما هزار جوري بدهي بايد يارانه مون قطع بشه اعصابم خورده بخدا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
باسلام من پدرم حقوق بگیر سازمان عمران است وماهی هم ۹۰۰هزارتومان حقوق میگیرد ولی این پول تاهفته اول نمیکشدوتمام میشود میخواستم بگم این انصاف نیست که بخواهند یارنه ماروهم حذف کنن.
-
مجید
۱۰:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
با سلام شما که این قدر دقیق هستید چرا تحقیق نمی کنید که خودرو با وام 25 درصد گرفته شده آیا ماشین ملاک ثروتمند بودن است به نظر بنده ملاک و معیار تان درست نیست خدا وکیلی . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۰:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
من بیکارم خانه زیر 100 متر دارم تو رهن بانک ماشین 15میلیون دارم یارانه ام قطع شده اعتراض کردم نتیجه نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
علی مدنی
۱۶:۳۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
خداراشکرخانه وماشین داری ما که هیچی نداریم
آخرین اخبار