ساخت بزرگترین پیست اسکی دنیا در دمای ۵۰ درجه +عکس

بزرگترین پیست اسکی جهان با هزینه ای بیش از ۲۵ میلیون درهم و تامین روزانه بیش از ۳۰ تن برف مصنوعی در دبی ساخته خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  مهر، سال هاست که مسئولان کشور دبی در تلاش هستند تا بتوانند تبدیل به قطب متفاوتی در کشورهای عربی شوند. ایجاد مراکز تجاری، اداری، تفریحی و ... جز اقدامات مهم  این کشور برای جذب گردشگر بیشتر بوده است.

دبی سال هاست که برترین پروژه های معماری مانند بلندترین برج و ... را در خود جای داده و اکنون نوبت به ساخت بزگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در دمایی بیش از ۵۰ درجه سانتیگرد رسیده است.

ساخت بزرگترین پیست اسکی دنیا در دمای ۵۰ درجه +عکس

در این پیست اسکی به طور شبانه روز و بیش از ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی بر زمین می نشیند تا  بر خلاف گرمای طاقت فرسای بیرون این پیست بتوانند جاذبه متفاوتی را برای گردشگران رقم بزند.

دمای داخلی این پیست اسکی بین سه تا منفی سی درجه سانتیگراد بوده و در نقاط مختلف متغییر است. این دما در حالی است که بیرون از پیست اسکی دمایی بیش از پنجاه درجه سانتیگراد حاکم است.

ساخت بزرگترین پیست اسکی دنیا در دمای ۵۰ درجه +عکس

این پیست اسکی در زمینی به مساحت سه میلیون و پانصد هزار متر مربع و با ۸۵ متر حداکثر ارتفاع ساخته خواهد شد. این پیست می تواند میزبان بیش از ۱۵۰۰ اسکی باز بوده و مجهز به سالن های مختلف تفریحی، بازی، اجاره لباس و ... خواهد بود تا گردشگران از سفر به این کشور گرم رضایت کامل را داشته باشند.

پیست جدید اسکی دبی با مبلغی بیش از ۲۵ میلیون درهم و در نزدیکی بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه ساخته خواهد شد. فاز اول این پروژه بزرگ در سال ۲۰۲۰ میلادی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار